Ani počas minulotýždňovej stredy sa markizáckej hudobnej relácii priveľmi nedarilo, hoci v počte divákov stúpla, jej celkový výkon však znova zaostal za jojkráskym Novým životom, ktorý si čoraz pevnejšie stavia stabilnú divácku základňu. Prvú tohtoročnú Chart Show si pred dvoma týždňami celkovo pozrelo 285-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54, v ktorej Markíze zvykne dominovať, tentokrát, neuspela. Chart Show získala len 5,5-percentnú sledovanosť s trhovým podielom 16,2%.
Ako to bolo minulý týždeň? Nový život si vďaka oslabenej konkurencii udržuje pozíciu jednotky na trhu. Sledovalo ho až 451-tisíc divákov, Chart Show sa musela zmieriť, že má takmer o stotisíc divákov menej ako konkurenčný seriál. Každopádne oproti prvej časti Markíza išla nahor, stále akosi nevie zaujať väčšie davy, ako to bolo v minulosti. Polepšila sa aj sledovanosť v cieľovke 12 – 54, atakovala hranicu 7 percent s trhovým podielom vyše 21%.
Nový život sa stabilne minulý týždeň držal nad 7,5% sledovanosťou v rovnakej cieľovke, práve minulú stredu sa výraznejšie priblížil k osmičke, trhový podiel bol vyšší ako 22%.
Markíze však robia radosť Oteckovia. Práve minulú stredu jednorázovo výrazne vystrelili k novému rekordu aktuálnej 5. série, ktorá sa vysiela len od 13. januára. V cieľovke 12 – 54 poskočili na extrémnu 9,6-percentnú sledovanosť s trhovým podielom 35,7%.