Tretia epizóda seriálu Bodka nezvrátila odliv divákov po prvej časti. Ešte viac ho umocnila. Televízia Joj má tak zarobené na problém, v priebehu troch týždňoch jej prvá seriálová novinka stratila polovicu divákov. Je teda jasné, že priazeň divákov sa nevyvíja správnym smerom. Seriál počas sobotného večera nedokáže konkurovať Markíze a dokonca ani RTVS. Obe televízie dosahujú s ponúkanými programami vyššie čísla.
Markíza ponúkla film Aj dvaja sú rodina, ktorý celkovo zaujal 372-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 snímka uhrala 8,6% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 21,7%. Jednotka RTVS mala pre divákov pripravenú šou Záhady tela a Pumpu. Jojkárska Bodka aj Záhady tela v komerčnej cieľovke mali zhodný podiel na trhu – 11,3%. Pumpa bola tesne nad 11%.
V celkovom publiku ťahala za kratší koniec práve Jojka. Bodku si pustilo celkovo 277-tisíc divákov. RTVS sledovalo 361-tisíc, respektíve 307-tisíc divákov.
Bodka zaznamenala úspech iba v rámci prvej časti. Tá prekonala 500-tisícovú hranicu. Druhá časť išla dole a zmizlo takmer 200-tisíc divákov. Prepad sa nepodarilo zastaviť. Pri tretej epizóde sa publikum zmenšilo o ďalších viac ako 30-tisíc divákov.