Seriálová novinka Najhorší týždeň môjho života si udržala priazeň divákov televízie Markíza aj s druhou premiérovou epizódou, ktorá sa vo štvrtok, 14. januára 2021, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Prečítajte si recenziu seriálu: Všetko len to najhoršie už na začiatku 2021? Čo to Markíza vypustila?
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol hviezdne obsadený komediálny seriál naďalej výborný rating 9,7% a nadpriemerný trhový podiel 24,3%. Doslova si však podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jeho vysielania zabezpečili trhový podiel až 38,3%.
Ďalšiu dávku nedorozumení a trapasov v predsvadobnom týždni mladého páru si vychutnalo celkovo 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Pre porovnanie, prvá epizóda dosiahla sledovanosť na úrovni 12% a nadpriemerný trhový podiel 27,1%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 562-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Prepad medzi prvou a druhou epizódou teda nie je až taký veľký.