Vo štvrtok svoj nový kúsok predviedla Markíza. Jej Najhorší týždeň môjho života otváral komediálne ladený prime-time a premiéra nového seriálu bola v znamení obrovského úspechu.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 sa stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, úvodná epizóda dosiahla excelentný rating 12% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,1%.
Prečítajte si recenziu seriálu po prvej časti: Všetko len to najhoršie už na začiatku 2021? Čo to Markíza vypustila?
Netradičná seriálová novinka plná vtipných nedorozumení a trapasov s hereckými hviezdami ako Kristína Svarinská, Roman Poláčik, Zdena Studenková, Jozef Vajda, či Dominika Kavaschová v hlavných úlohách, pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 562-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Seriál tak preskočil v počte divákov aj štart napríklad Pán profesora, Červených pások alebo Sestričiek. Ide o jednu z najsilnejších premiér posledného obdobia. Určite má na tom zásluhu aj fakt, že prvú časť sa televízia rozhodla nepredeliť reklamným brejkom, ale aj faktom, že Slováci jednoducho sedia pri televíznych obrazovkách vzhľadom na prijaté prísne opatrenia proti šíreniu koronavírusu.
Po veľkom úspechu však nasledujúce programy nenadviazali na rekordné čísla. Po Najhoršom týždni môjho života Markíza zaradila reprízy jedného zo svojich top sklamaní – seriál Autoškola a následne reprízu komediálneho seriálu Kuchyňa. Autoškolu diváci zas a znova odmietli, keď sa trhový podiel prepadol na katastrofálnych 13%.