Sestričky sa stále tešia z veľkého diváckeho záujmu, hoci sa k nemu museli počas niekoľkých týždňov tvrdo prepracovať. Ôsma premiérová epizóda aktuálnej sezóny sa v utorok, 20. októbra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 Sestričky dorovnali svoj minulotýždňový jesenný ratingový rekord 10,2 % a zaznamenali druhý najvyšší trhový podiel 27,7%, pričom v čase vysielania výrazne porazili konkurenčnú programovú ponuku.
Seriál Nový život zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhové podiely iba 10,9% a 13,5%, zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor si na Jednotke RTVS pripísali podiely na trhu 6,2% a 5,4%.
Sestričky si získali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili rekordný trhový podiel 45,2%. Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo až 550-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej sezóny druhý najlepší výsledok.