Vyzerá to tak, že nikdy nekončiace súperenie Susedov a Inkognita bude pokračovať ešte dlho a stále nebude jasný víťaz. Obe komerčné televízie si môžu pripisovať zásluhy, len v iných cieľových skupinách.
Kým Jojka kraľuje v širšej cieľovej skupine 12+, Markíza zas v obchodne relevantnej cieľovke 12 – 54. V tomto smere má Jojka dlhodobo smolu a nedarí sa jej bodovať medzi mladšími divákmi, hoci pred dvoma týždňami víťazstvo na dosah. Jojkárskej zábavnej relácii dokonca rastie sledovať, avšak medzi staršími divákmi, vyjadrené v číslach, šou nabrala takmer 100-tisíc priaznivcov.
Minulý pondelok sa situácia znova mierne zmenila. Susedia Inkognitu unikli o čosi viac.
Pred dvoma týždňami v cieľovke 12 – 54 mali obe relácie historicky po prvýkrát najmenší rozdiel. Susedia vtedy získali svoj druhý najlepší výkon aktuálnej siedmej sezóny na úrovni 9.2% s podielom 25.5%. Inkognito delilo od víťazstva len kúsok. Relácia získala 8.8% sledovanosť a 24.9% trhový podiel.
V skupine 12+ dominancia Inkognita bola enormná. Celkovo si vtedajšiu epizódu pustilo až 578-tisíc divákov, Susedia oslovili 437-tisíc Slovákov.
Ako to bolo minulý pondelok? Oba programy v skupine 12+ klesli. Inkognito bolo zas jednotkou s celkovým výsledkom 512-tisíc, Susedia zaujali 418-tisíc divákov. V skupine 12 – 54 Susedia si udržali pozíciu jednotky na trhu s výsledkom 8.7% sledovanosti s trhovým podielom 24.5%.