Prvá séria Autoškoly má osem epizód, preto seriál vyplní pondelkové okno počas prvých dvoch zimných mesiacov. Do obchodne atraktívneho obdobia sa začiatkom marca vrátia aj stabilne nadpriemerne sledovaní Susedia.
Stratégia Markízy priniesť premiéru nového seriálu hneď v januári opäť vyšla. Prvú epizódu Autoškoly celkovo sledovalo až 440-tisíc Slovákov, dosiahla 10% sledovanosť a takmer 27 podiel na trhu. Dané čísla stačili na to, aby bol seriál jednotkou na trhu. K nadpriemernému výkonu dopomohol aj fakt, že televízia nezaradila reklamné brejky.
Chcete vedieť ako dopadla Autoškola? Prečítajte si recenziu: S markizáckou Autoškolou by ste najradšej nabúrali čelne do stromu
Konkurenčné Inkognito na Jojke v skupine 12–54 dosiahlo 8 percentnú sledovanosť a 22% trhový podiel. Iná situácia bola v skupine 12+, v ktorej Jojka s pomerne veľkou prevahou vyhrala. Markizácka Autoškola v širšom publiku 9.5% sledovanosť a 19.9% podiel na trhu, celkovo si epizódu pustilo spomínaných 440-tisíc divákov.
Inkognitu sa darilo o poznanie lepšie. Celkovo mu dalo prednosť 530-tisíc divákov, čo predstavuje 11.4% sledovanosť 24.5% podiel na trhu.
Ide o podobnú situáciu ako z minuloročnej jesene, keď na Markíza štartovali Sestričky a Jojka proti nim jednorázovo postavila premiérovú epizódu Talentu. V komerčnej cieľovke vtedy vyhrala Markíza, v širšej skupine zas valcoval Talent.
Bude zaujímavé sledovať, ako sa bude vyvíjať priazeň publika v nasledujúcich týždňoch. Okolo prvej epizódy sa rozprúdila nezvykle vášnivá debata medzi divákmi. Seriál očividne publikum rozdelil na dva tábory. Jeden, podľa reakcií menší, je zástancom podobného humoru, na aký sú diváci zvyknutí z Hornej Dolnej. Veľká časť je však z ponúknutého programu nespokojná a na sociálnych sieťach sa šíria tvrdé komentáre.