Už počas prvej série sa sledovanosť príbehov štvorice oteckov stabilne pohybovala medzi 8 – 10% a trhovými podielmi medzi 36 – 39% a len príležitostne sa vyšvihli nad pomyselnú štyridsiatku. Čo sa týka počtu divákov, nikdy neklesli pod 400-tisíc.
Od septembra Markíza vysiela druhú sériu a ukazuje sa, že Slováci ešte viac prišli na chuť tomuto seriálu. Inak to nebolo ani počas minulého týždňa, keď napríklad pondelková epizóda bola jednotkou na trhu a prekonala aj Susedov.
Čoraz častejšie výkony najnovšej série lámu jeden rekord za druhým. Nielen čo do celkového počtu divákov, ale aj trhových podielov, ktoré čoraz častejšie prekračujú 40% hranicu. Tento stav sa stáva už skôr pravidlom ako výnimkou.
Napríklad minulotýždňová pondelková epizóda sa stala najsledovanejším programom dňa s vysoko nadpriemerným ratingom 10.3 % a trhovým podielom 40.6 %. Celkovo si pred šiestou hodinou podvečer sadlo k Oteckom 518-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Avšak streda predčila všetky výsledky. Sledovanosť sa vyšvihla k jedenástim percentám a extrémne rekordnému trhovému podielu tesne pod 42%.
Rovnako s pravidelnosťou sa opakuje, že markizáckemu seriálu dáva prednosť čoraz viac divákov a celková sledovanosť sa bez problémov dostáva na hranicu 500-tisíc divákov.
Oteckovia žnú úspechy týždeň, čo týždeň. Napríklad epizóda vysielaná 24. októbra sa zapísala do histórie tohto seriálu, ako najviac sledovaná v rámci tejto druhej série. Táto epizóda prvýkrát dosiahla dvojcifernú sledovanosť v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12–54, ktorá rovno vyskočila na rekordných 10.7%. Trhový podiel bol takmer 41%. Oteckovia sa stali najsledovanejším programom spomedzi všetkých slovenských televízií.