Počas Veľkej noci, paradoxne, nedosahovali rekordné trhové podiely. Bolo to však spôsobené tým, že počas sviatočných dní sleduje televíziu viac ľudí a trhové podiely sa viac rozložia, hoci daný seriál sleduje stále veľa ľudí. To je prípad Oteckov, tých pozerá stabilne viac ako 500-tisíc divákov, cez sviatky však trhové podiely klesli na 36.5, respektíve 31%.
Lenže tretí mesiac vysielania Oteckov opäť prepísal rekordy, ktoré tento seriál si postupne buduje. Z mesiaca na mesiac zdoláva svoje vlastne výkony a neustále smeruje vyššie. Okrem samotnej premiéry, tak epizóda vysielaná 26. marca dosiahla mamutí rekord na úrovni 42.7% podielu na trhu.
Celkovo, marec bol najúspešnejší zo všetkých mesiacov. Podvečernému vysielaniu kraľujú s excelentným priemerným ratingom 10,6 % a trhovým podielom 36,3 % v obchodnej cieľovej skupine 12–54. Každý pracovný podvečer si k obrazovkám Markízy sadlo v priemere 524-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Počas minulého týždňa ťahali víťaznú šnúru každý deň. Vo štvrtok však zlomili ďalší míľnik. Stali sa najsledovanejším programom v oboch cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12–54 dosiahli Oteckovia vysoko nadpriemerný rating 11,0 % a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 42,3%. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť celkovo 543-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.