Zatiaľ, čo úvodné epizódy si začiatkom januára pozrelo 588, respektíve 563-tisíc divákov a trhový podiel prekročil 24%, postupne si seriál vybudoval stabilné publikum, ktoré sa reálne zaujíma o príbeh. Vlci boli dokonca silnejší ako predchádzajúci zvierací predchodca – Divoké kone.
Postupne trhový podiel klesol na 22.3% a 21.3% pričom v univerzálnej cieľovej skupine boli Vlci lídrom na trhu. Vlci druhýkrát po sebe klesli aj v ostatnom týždni. Prvýkrát klesli pod hranicu 20%, ustálili sa nad 18 %. Celkovo ich však sledovalo vyše 475-tisíc divákov. Vo svojom vysielacom čase naďalej porážajú konkurenciu.
Počas tohto týždňa seriál klesol a smeruje do priemerných čísiel. Trhový podiel sa pohyboval medzi 15 – 16%, čomu zodpovedá takmer 400-tisícové publikum. Od februára sa mení ich vysielanie. Pôjdu už len raz do týždňa a to v utorok, v dvoch častiach za sebou.
Vlci si teda nachádzajú svoje stabilné publikum, otázkou zostáva či si ho dokáže aj udržať. Zostáva ešte 30 neodvysielaných epizód. Potešujúcou správou pre televíziu môže byť aj fakt, že diváci si obľúbili nielen seriál ako taký, ale aj hereckých predstaviteľov.
Herečka Natália Germani (Alica) vyhrala v ankete o najobľúbenejšiu novú seriálová tvár. Viac v článku: Anketa: Uspeli či pohoreli neopozerané tváre v slovenských seriáloch? Nechala za sebou, so slúšným náskokom, aj veľkú vychádzajúcu hviezdu markizáckych Oteckov – Mareka Fašianga. Tretiu priečku obsadil Daniel Žulčák (Andrej) z Vlkov. Zdá sa, že ústredné duo z Vlkov si získalo srdcia divákov.