Susedia naďalej klesajú. Počas dvoch týždňov stratili už 400-tisíc divákov. Aj napriek tomu sú naďalej nadpriemerní. Uhrali trhový podiel na úrovni 36% v skupine 12 – 54. Zaujímavé čísla dosiahli v skupine mladších mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí zabezpečili trhový podiel 48,9 %, uvádza televízia. Niet pochýb, že čoskoro bude potvrdená ďalšia séria.
Tretiu epizódu, ktorá sa naplno zamerala na návrat Marty Sladkej, si v pondelok pozrelo v cieľovej skupine 12+ 672-tisíc divákov. Potvrdil sa tak kontinuálny pokles sledovanosti. Prvú epizódu pozeralo 1 056 000 divákov, druhú 744-tisíc.
Oteckom sa mimoriadne darí
Stačili len dva týždne, aby nový denný seriál naplno ukázal svoju silu, čo je pre tento typ seriálu mimoriadne dôležité. V krátkom čase si stihli vybudovať silný divácky návyk zapnúť si o 17:55 nové epizódy.
Pravidelne si ich zapne takmer pol milióna Slovákov starších ako 12 rokov. Oteckovia dosiahli trhový podiel 30,7 % v cieľovej skupine 12–54 a stali sa druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa.