Markízu si v pondelok o 20:30 v cieľovej skupine 12 – 54 pustilo 517-tisíc divákov, pričom trhový podiel dosiahol 39,6%. V širšej skupine 12+ si druhú epizódu pozrelo 744-tisíc divákov, podiel 31,2%.
Veľkú premiéru si 1. januára pozrelo v skupine 12+ 1 056 000 divákov (38,3 %). V cieľovke 12 – 54 to bolo 724-tisíc. Aj napriek poklesu v druhom týždni vysielania, Susedia sú stále nadpriemerne silní.
Oteckom sa darí
Na Markíze sa úspešne etabloval aj nový denný seriál Oteckovia. Na začiatku druhého týždňa vysielania si ich pustilo 292-tisíc divákov (cieľovka 12 – 54, podiel na trhu 31,3%), v skupine 12+ si ich pozrelo až 454-tisíc celkovo (24,9 %).
Pre porovnanie: Prvú epizódu si pozrelo 408-tisíc mladších divákov v cieľovej skupine 12 – 54 rokov pri trhovom podiel 30,5 %. V cieľovej skupine 12+ si Oteckov pozrelo až 637-tisíc celkovo (27,2 %).
Druhú epizódu videlo 269-tisíc divákov v skupine 12 – 54 pri podiele 26 % a 470-tisíc v 12+ pri podiele 24,1 %. Oteckom sa teda úspešne darí budovať si stabilnú a nadpriemerne veľkú divácku základňu a všetko nasvedčuje tomu, že Markíze sa podarilo etablovať tento formát v podvečernom okne.