Slovenské televízie výrazne pridali počet spravodajských relácií. Verejnoprávna RTVS pridala počas dňa viacero krátkych blokov. Televízia stavila na klasickú zostavu hlavného spravodajstva, v nedeľu k tomu pridala špeciálne vydanie Na hrane s premiérom. Na utorok pripravuje ďalšie. Najrýchlejšie reagovala Markíza, ktorá k tradičným Televíznym novinám už v prvých dňoch minulého týždňa pridala špeciálne diskusné relácie o koronavíruse. A pozornosť divákov strhla na seba.
Od minulotýždňovej stredy sa spravodajstvo Markízy výrazne prehuplo cez hranicu 700-tisíc divákov, čo sú absolútne rekordy Televíznych novín za posledné roky. Ich výkon postupne stagnoval okolo pol miliónovej hranice a prvenstvo prebrala Jojka, ktorej Noviny sa stabilne držali nad 600-tisícovým publikom. Vyhrotená situácia okolo prebiehajúcej nákazy a prísne bezpečnostné opatrenia štátu obrátili pozornosť Slovákom k televízorom.
Výkon markizáckych Televíznych novín v stredu zaznamenal až 713-tisícové publikum. V cieľovej skupine 12 – 54 uhrali sledovanosť na úrovni až 12,9% s trhovým podielom 33,4%. Úspech žnú aj Prvé Televízne noviny o 17.00. Tie v rovnaký deň ako hlavná relácia získali v komerčnej cieľovke až 7,9-percentnú sledovanosť a 36 percentný podiel na trhu. Pri obrazovkách sedelo celkovo 497-tisíc divákov vo veku starších ako 12 rokov.
Vo štvrtok Makríza opeatívne škrtla z programu premiérovú epizódu 11. série Hornej Dolnej a zaradila mimoriadnu diskusnú reláciu s hosťami s Petrom Pellegrinim a Denisou Sakovou. A padli všetky doterajšie spravodajské rekordy. Reláciu si pustilo až 743-tisíc divákov. Dosiahla rekordnú sledovanosť na úrovni až 15,7% s trhovým podielom 36,2%.
Na rekordnej vlne išli aj štvrtkové Televízne noviny na Markíze, ktoré predchádzali špeciálnej diskusnej relácii. Pustilo si ich až 742-tisíc divákov, so sledovanosťou na úrovni 14,3% a trhovým podielom 36,1%.