Po rodinno-dramatických Vlkoch chcela Jojka priniesť odlišný žáner, ktorý by mohol byť alternatívou voči markizáckym Susedom. Výsledkom bol komediálny Semafor, ktorý svojským spôsobom predstavil trojicu diametrálne odlišných tridsiatnikov – v zložení Maštalír, Majer, Nahálka – v diametrálne odlišných životných fázach, spájalo ich však silné priateľstvo a najmä vtipné pohľady na život.
Marcová premiéra televízii ešte vyšla. Prvú epizódu si od 20:35 pustilo celkovo 432-tisíc Slovákov, trhový podiel bol na úrovni 19.7%. V cieľovej skupine 12–54 seriál odštartoval s 258-tisícmi divákov pri trhovom podiele 22,1%. V oboch skupinách tak Semafor rozdrvil konkurečnú šou o chudnutí.
Druhá epizóda Semaforu štartovala o 21:20. Celkovo si pustilo 332-tisíc divákov (17.2%), seriál síce stratil 100-tisíc divákov, hodnotami stále dokázal uhrať lepší výsledok ako Najlepší víťaz. V komerčnej cieľovke sa Semaforu darilo lepšie a prepad nebol až taký markantný. Pokračovanie premiéry si pustilo 203-tisíc Slovákov.
To však bol prvý a posledný najlepší výkon seriálu. Odvtedy výkon komediálnej novinky začal klesať. Ešte v marci sa držal pod hranicou 20% podielu na trhu v cieľovke 12–54. Konkrétne 18.6 a 18.2%, lenže v apríli čakalo Semafor nepríjemné prekvapenie.
Počas apríla sa sledovanosť výraznejšie prepadla. V oboch cieľových skupinách. V kľúčovej 12–54 krivka išla dole na úroveň 14.7%, respektíve 14.1% podielu, v skupine 12+ to bolo ešte horšie. Tam podiel skĺzol na 13.3% a 12.8%.
Zaujímavosťou je, že seriál dosahoval nadštandarné výsledky v skupine žien a mužov vo veku 45–54 rokov, kde sa v závislosti od epizód pohybovali podiely nad hranicou 25%. Aj napriek klesajúcej krivke si Semafor vybojoval v priemere 6.3% rating s 17.6% podielom v skupine 12–54 a 7.2% rating a 15.7% v skupine 12+. Seriál vstupuje do posledného týždňa vysielania, od mája ho strieda druhá séria Za sklom.