Televízia Markíza ponúkla fanúšikom Zrady premiérovú epizódu aj počas Veľkej noci a oplatilo sa. Mierny prepad sledovanosti spred dvoch týždňov síce zvrátila, avšak seriál naďalej zostal pod 500-tisícovou hranicou veľkosti publika.
Ani jedna časť neklesla pod 500-tisícovú hranicu, prvá polovica 10-dielnej minisérie sa držala dokonca nad 9% sledovanosťou v komerčnej cieľovke. Prvá epizóda dokonca v cieľovej skupine 13 – 55 dosiahla prvá rating 9,8% a nadpriemerný trhový podiel 30,3%. Začiatok seriálu pritiahol celkovo 589-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania atraktívna seriálová novinka zasiahla až 706-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Zrada sa s divákmi rozlúči už 15. apríla.
Zrada sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci celého trhu.
V cieľovej skupine 13 – 55 zaznamenala aj vo sviatočný Veľkonočný pondelok rating 8,4% a trhový podiel 24,2%. V porovnaní s ostatným týždňom si tak z hľadiska ratingu polepšil o 0,5 percentuálneho bodu. Špeciálne veľkonočné Inkognito na Jojke má za sebou najlepší sezónny výkon a uhralo 14,1% v rovnakej cieľovej skupine. Talianska romantická komédia Ak ma opustíš, vezmem si ťa oslovila na Jednotke RTVS ešte nižších 6,8% divákov pri obrazovkách.
Spomínanú epizódu Zrady si vychutnalo 479-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal až na 612-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).