Televízie si medziročne polepšili. Komerčné skupiny sa po skončení hokeja nadýchli
07.07.2023 06:00Najvýraznejší medziročný nárast si pripísala skupina Markíza, ktorá si naďalej drží pozíciu lídra.
Najvýraznejší medziročný nárast si pripísala skupina Markíza, ktorá si naďalej drží pozíciu lídra.
Júnový rebríček najsledovanejších programov ovládli komerčné televízie.
Podvečerná súťažná šou neoslovila dostatočný počet divákov a svojho predchodcu neprekonala.
Slovenská adaptácia celosvetovo úspešného formátu divákov neoslovila.
Tohtoročná novinka RTVS sa od začiatku trápila s nízkym záujmom divákov.
Obľúbení hrdinovia sa na obrazovky vrátia opäť na jeseň.
Májový rebríček najsledovanejších televíznych programov.
Na vyšších výkonoch skupiny Markíza sa v máji podpísali divácky úspešné tituly, RTVS bodovala s hokejom.
Dobový seriál sa na obrazovky Markízy vráti opäť na jeseň.
Hokejový šampionát je na Slovensku fenoménom, ktorý pritiahne k televízorom masu divákov.
Sledovanosť zábavnej retro šou sa prepadla na doposiaľ najnižšie čísla.
Obrovským diváckym ťahákom sú zápasy slovenskej reprezentácie.
Relácia o psích miláčikoch sa na obrazovky vráti opäť na jeseň.
Na vyšších výkonoch skupiny Markíza sa v apríli podpísali divácky úspešné tituly.
Ani táto tohtoročná novinka RTVS sa nezaradila k top programom telerozhlasu.
Aprílový rebríček najsledovanejších programov ovládla ponuka televízie Markíza.
Nová podvečerná zábava na RTVS si ani po štyroch mesiacoch nedokáže získať divákov.
Divákov k obrazovkám nepritiahla ani nová moderátorka a zmena konceptu šou.
Obľúbený moderátor má za sebou premiéru na obrazovkách RTVS.
Slovenský televízny trh sa za posledný rok rozrástol o dve nové spravodajské televízie.