Podľa najnovšej vysielacej zmeny sa Zlatá maska bude vysielať v sobotu tesne pred 23:00. Je to už niekoľká zmena počas jej vysielania od septembra. A zdá sa, že už definitívna. V novembri sa šou definitívne skončí a podľa výsledkov sledovanosti to pre Slovensko bola prvá a zároveň aj posledná séria. Aktuálna zmena a vysunutie relácie do neskorého večera je len znak, že si publikum nenašla ani v sobotu skôr večer. V ostatnej časti vypadla maska Králika, pod ktorou sa skrýval obľúbený herec Ľuboš Kostelný.
Najnovšie bude sobotný večer otvárať Uhorčík, ktorý z týždňa na týždeň potvrdzuje status najúspešnejšieho, najsledovanejšia jojkárskeho seriálu a zároveň najúspešnejšej novinky. Následne Jojka zdvojuje reprízu minuloročného hitu Hrobári. Tento krok vysunie Zlatú masku na nelichotivú pozíciu outsidera.
Medzi Slovákmi zabodovala aj štvrtá časť Uhorčíka odvysielaná počas minulej soboty ukázala svoju silu. Celkovo pri obrazovkách sedelo až 360-tisíc divákov. V skupine 12+ uhral 7,7% sledovanosť s trhovým podielom 15,3%. Najsilnejšími cieľovkami boli ženy vo veku 35 – 44 (10,4% rating, 19,5 % podiel na trhu) a muži vo veku 45 – 54 (10,4% sledovanosť, 17,5% podiel na trhu).
Vývoj sledovanosti v prípade Uhorčíka je zaujímavý. Ako jeden z mála programov si drží stabilnú sledovanosti a stihol si za krátky čas vybudovať skupinu verných divákov. Seriál čelí konkurencii v podobe filmových premiér na Markíze a zábave na RTVS – Záhady tela.
Tretiu časť Uhorčíka sledovalo 369-tisíc divákov, druhú časť si pustilo 386-tisíc Slovákov, s trhovým podielom 21,6% a sledovanosťou na úrovni 7,8%. Prvú časť si pozrelo spolu 461-tisíc divákov. Novinka dosiahla sledovanosť 9,9% a podiel 22,7%.