Televízia JOJ v druhej polovici septembra vyrukovala s rozšírenou verziou filmovej Trhliny. Dvojdielna miniséria sa dočkala viacerých doteraz nevidených scén a mnohé z nich sa dočkalo detailnejšieho rozšírenia. Prvú časť uviedla v utorok 17. septembra, druhú o týždeň neskôr. Trhlina tak vystriedala vo vysielacom slote ôsmu sériu Česko Slovensko má talent, ktorú Jojka operatívne zaradila do vysielania, aby silný formát oslabil konkurenčné Sestričky, rovnako ako v roku 2018.
Od 1. októbra v uvoľnenom okne sa objaví dlhoočakávaná tretia séria kriminálky Za sklom, ktorá sa po novom predvedie až v 10-dielnom formáte, predchádzajúce série mali po osem častí.
Po tom, čo Trhlina predviedla rekordnú návštevnosť v kinách začiatkom tohto roka, tak sa dalo čakať, že niečo podobné predvedie aj na televíznych obrazovkách. Lákadlom mala byť práve rozšírená verzia.
Prečítajte si recenziu Trhliny v článku: Seriálová Trhlina dala tej filmovej takmer dokonalú bodku
Prvá časť Trhliny vs. Sestričky
Prvá časť Trhliny v obchodne relevantnej skupine 12 – 54 získala až 8.8% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 25.4 percenta. Sestričky majú na konte rovnako atraktívny výsledok – 8% sledovanosť, trhový podiel 22.6%, čo len potvrdzuje mimoriadne stabilné čísla tejto lekárskej drámy, ktorá od začiatku septembra prináša Markíze nadpriemerné výsledky sledovanosti.
V skupine 12+ si Sestričky pustilo 401-tisíc Slovákov, seriál, rovnako ako pri prvej sérii, pravidelne láka stabilný počet divákov, ktorý neklesá pod hranicu 400-tísíc divákov. Trhlina vyhrala súboj aj v tejto cieľovke, celkovo sa chcelo báť až 425-tisíc divákov.
Druhá časť Trhliny vs. Sestričky
Situácia minulý týždeň už bola odlišná. Trhlina výraznejšie zaostala, mysteriózny triler zrejme doplatil na pomerne nudnejšie tempo prvej epizódy. Tí, ktorí Trhlinu v kine nevideli očividne čakali zbesilú akciu počas obidvoch epizód. Potrebnú akciu a spád predviedla až druhá časť, tá však už neprilákala toľko divákov, ako jednotka.
Naopak nahor vystrelili konkurenčné Sestričky, ktoré dosiahli svoj nový rekord. Tie v obchodne relevantnej skupine divákov 12 – 54 zinkasovali až 8.9% sledovanosť s trhovým podielom 24.9%. Trhlina v podiele klesla na 20.5%.
Sestričky po prvýkrát zvíťazili aj v širšej cieľovke 12+. Minulotýždňovú epizódu si celkovo pozrelo až 440-tisíc Slovákov, záver Trhliny prilákal 346-tisíc divákov.