Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markizácky seriál sa rozlúčil ostro sledovanou epizódou: Vieme, kedy sa vráti na obrazovky!

Podvečerný seriál Markízy má garantované pokračovanie aj v roku 2024, čoskoro sa začne vysielanie tretej série.

13.12.2023 06:00
mama na prenájom, Foto:
Mama na prenájom pozná dátum premiéry dlhoočakávanej tretej série!
debata

Mama na prenájom definitívne uzavrela vysielanie pre rok 2023. V piatok sa predviedla divákom v mimoriadne dramatickom finále a v pondelok sa fanúšikovia dočkali špeciálnej vianočnej epizódy. Ako sa jej darilo? Výnimočne si seriál vyskúšal nasadenie v hlavnom vysielacom čase a uhral jeden z najlepších výkonov za ostatné týždne.

V cieľovej skupine 12 – 54 sa na obrazovkách televízie Markíza stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Takto vyzerá vianočná Mama na prenájom! Fotogaléria - 5 fotiek Všetky fotky
Záber z vianočného špeciálu Mamy na prenájom.

V tejto komerčnej cieľovej skupine dosiahla Mama na prenájom – Vianočný špeciál rating 7,4% a trhový podiel 24,3%. Hranica na Jojke, ktorá je tesne pred finále, dosiahla v rovnakej cieľovke 13,5% podiel na trhu, film Život je krásny, keď sa nad tým zamyslíš na Jednotke RTVS sa musel uspokojiť iba so 7% podielom na trhu.

Na to, či sa rôznymi nepríjemnosťami rozdeleným seriálovým rodinám Tomanovcov a Vernerovcov podarí zachrániť ich vytúžené šťastné a veselé Vianoce, boli obzvlášť zvedavé mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania špeciálu zabezpečili podiel na trhu až 45,2%.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patril vianočnému špeciálu Mamy na prenájom status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa, keď si ho vychutnalo celkovo 465-tisíc a zasiahol až 520-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma s ratingom 4,8% a podielom 18,7% v komerčnej cieľovke, ktorá bola priamou konkurenciou Inkognitu na Jojke, ktoré uhralo 11,5% podiel na trhu. Podvečer na Jojke vyskočila aj šou Bez servítky. Tá v komerčnej cieľovke získala až 6,2% sledovanosť s 27,3% trhovým podielom. S Jojkou varilo celkovo 359-tisíc divákov.

Fanúšikov Mamy na prenájom však trápi dilema. Kedy sa ich obľúbený seriál vráti na televízne obrazovky po vianočnej pauze? Dopraje Markíza seriálu dlhší alebo kratší oddych? Poznáme odpoveď!

„Veľmi nás teší, že si diváci a diváčky seriál Mama na prenájom doslova zamilovali a už si bez neho pracovné podvečery nevedia ani predstaviť. Zároveň sa stal silným pilierom programovej štruktúry TV Markíza v obchodne dôležitom access-prime. Aj tretia séria prinesie od 8. januára 2024 romantické a napínavé príbehy plné lásky, humoru, ale aj emotívnych situácií a nečakaných zvratov,“ povedal pre Mediaklik Lukáš Kočišek, PR manažér Markízy.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Mama na prenájom