Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza má na konte ďalší rekord: Kto ho má na svedomí? Dunaj, ani Mama na prenájom to nie je...

Jeseň naberá na obrátkach, dni sú čoraz výraznejšie kratšie, diváci sa vracajú k obrazovkám.

24.10.2023 06:00
mama na prenájom, Foto:
Druhá séria Mamy na prenájom sa teší čoraz väčšej diváckej priazni.
debata

V utorok 17. októbra 2023 sa seriál Dunaj, k vašim službám v cieľovej skupine 12 – 54 stal vôbec najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Rekord dňa si ukradol iný program.

Metropolis Čítajte aj Jedinečná silueta v tvare písmena M: Luxusné bývanie v bratislavskom „novom Manhattane“ sa stáva realitou

Seriál dosiahol v cieľovej skupine 12 – 54 nadpriemerný podiel na trhu 27,5% a rating 8,3%. Druhá epizóda 4. série najviac zaujala mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov, pričom v tejto cieľovej skupine dosiahla podiel až 40,7%. Nemocnica na Jojke uhrala podiel na trhu 16,4%. Seriál Ordinácia v Eifeli na Jednotke RTVS zaznamenal trhový podiel iba 2,9%.

Robert Fico, Andrej Danko, Peter Pellegrini, podpis, koaličná zmluva Čítajte aj Medveď Huliak, podržtaška Pelle aj Danko a neposlušné pero. Slovenské internety sa zabávajú na skladaní vlády

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom na trhu sa v utorok stala podvečerná Mama na prenájom. Rodinný seriál si v cieľovej skupine 12 – 54 pripísal nadpriemerný trhový podiel 26,8% a rating 5,8%, pričom išlo o druhý najlepší rating v rámci aktuálnej sezóny.

Bratislava Čítajte aj Prieskum: Za čo sa Bratislavčania najviac hanbia a na čo sú najviac hrdí?

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma (rating 4,5% / share 26,6% v CS 12 – 54), ktorá nedala najmenšiu šancu konkurenčnému seriálu Tomáš a Diana (share 12,1% a 9,8% v CS 12 – 54).

Markíza zabodovala minulý utorok s Teleránom, ktoré sa teší dlhoročnému prvenstvu. Teraz však uhralo svoj tohtoročný rekord. V cieľovej skupine 12 – 54 mala ranná šou najvyšší trhový podiel od začiatku roku 36,4% a rating 1,5%. V čase vysielania celkovo zasiahla až 274-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch v CS 12+). Konkurenčné Ranné Noviny mali v cieľovej skupine 12 – 54 trhový podiel 11,8%.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Teleráno #seriál Mama na prenájom #seriál Dunaj k vašim službám