Nastal presný opak. Bodka ešte viac klesla z minima, ktoré tento seriál dosiahol. Žiaľ, tento formát sa zaraďuje k tým najneúspešnejším projektom posledných rokov, ktoré Jojka vyprodukovala. Už minulý rok, presne v rovnakom čase nekompromisne pohorela komédia Bola raz jedna škola, ktorá takisto sa pratala z prime-timu po pár epizódach a následne sa dovysielala v neatraktívnom off-time, niekedy počas víkendu okolo obeda.
Bodka dostala „atraktívnejší“ priestor, počas sobôt, v podvečer pred spravodajským blokom, kde je ako taká šanca, že by si seriál diváci našli, keď vyčkávajú na súhrn dňa. Nestalo sa. Seriál stratil ďalších 25-tisíc divákov a opäť prerazil nové dno sledovanosti. Celkovo pri obrazovkách sedelo minulú sobotu už len 125-tisíc divákov, s trhovým podielom okolo katastrofálnych 7%. Jojka sa tak naďalej trápi so sobotným podvečerným pásmom, ktoré nevie naštartovať.
Srdcia Slovákov neobmäkčil ani seriál, v ktorom hlavnú úlohu hrá roztomilý a šikovný psík.
Iná situácia je počas nedele, keď vysiela svoje lifestylové magazíny, ktoré sa tešia mimoriadne vysokej diváckej priazni. Napríklad Nové bývanie opäť trhalo rekordy. Sledovalo ho až 492-tisíc divákov, čím výkon relácie predbehol aj všetky programy v hlavnom vysielacom čase.