Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Hľadanie osudovej lásky sa môže znova začať: Toto je nový televízny ženích

Nástupca Tomáša Tarra je známy. Markíza predstavila nového televízneho ženícha.

23.01.2024 00:00
debata
V druhej sérii Ruže pre nevestu bude televíznym... Foto: TV Markíza
ruža pre nevesta, radko urbanyak , V druhej sérii Ruže pre nevestu bude televíznym ženíchom Radko Urbanyak.

Druhá séria Ruže pre nevestu sa už naplno nakrúca! A televízia Markíza konečne odhalila najväčšiu záhadu. Kto bude nový televízny ženích? Osemnásť žien bude bojovať o srdce Radka Urbanyaka. Podobne ako Tomáš Tarr z prvej série, tak aj Urbanyak dlhodobo žije v zahraničí, v Nórsku, kde vybudoval sieť úspešných barov.

Čas nádejí Čítajte aj Neporaziteľná RTVS naďalej valcuje: Jej nový seriál stále nevie prekonať Jojka ani Markíza

„Ponuka účinkovať v šou Ruža pre nevestu prišla nečakane a zo začiatku som neveril, že je myslená vážne. Slovenský formát som nepoznal, takže rozhodnutie byť súčasťou projektu nepadlo ihneď, ale po viacerých rozhovoroch s mojimi najbližšími, najmä maminou, ktorá šou Ruža pre nevestu poznala. Dlhodobo žijem v zahraničí, kde mi popri práci nezostáva veľa času na hľadanie lásky. Aj to bol dôvod, prečo som kývol na ponuku TV Markíza využiť možnosť stretnúť svoju spriaznenú dušu prostredníctvom tejto šou,“ hovorí podnikateľ.

East Tower Čítajte aj Bratislava bude o pár rokov na nepoznanie. Panorámu zmení ultraštíhly mrakodrap a nové výškové veže

„Tento rok sme sa rozhodli priniesť divákom vzťahové dobrodružstvá z vily, ktorá sa nachádza v ďalekej a exotickej Srí Lanke. Dievčatá tak na svojej ceste hľadania lásky zažijú romantiku spojenú s atraktívnymi lokáciami, divokú džungľu nevynímajúc, ktoré tento ostrov ponúka,“ povedala pre Mediaklik Zuzana Ďuricová, PR manažérka televízie Markíza.

Romantická reality šou Ruža pre nevestu dospela v piatok 2. júna 2023 na obrazovkách televízie Markíza do svojho veľkého finále. V tejto komerčnej cieľovej skupine dosiahlo vyvrcholenie Ruže pre nevestu druhý najvyšší rating 5,4% a rovnako aj druhý najlepší podiel na trhu 22%. Finále sledovalo v piatok absolútne rekordných 316-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah malo až na 542-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #TV Markíza #Voyo #Ruža pre nevestu #televízna sezóna 2023/2024