Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Slovenské televízie si zamilovali nakrúcať v exotike: Neuveríte, kam mieri táto šou...

Druhá séria romantickej reality šou sa konečne nakrúca.

22.01.2024 06:00
tomáš tarr, ruža pre nevestu, Foto:
Kto nahradí Tomáša Tarra v úlohe televízneho ženích nie je ešte známe.
debata

Ruža pre nevestu minulý rok rozdelila divákov. Jeden tábor šou zbožňoval a bavil sa, ten druhý ňou opovrhoval a vyhýbal sa jej. Tak či onak, z prvej série sa stal hit na streamovacej platforme Voyo a rastúcu tendenciu zaznamenalo aj lineárne vysielanie. Vďaka tomu si formát vyslúžil obnovenie pre ďalšiu sériu. Dalo by sa čakať, že sa televízia s produkciou poponáhľa, napokon to tak nebolo. Nakrúcanie sa odsúvalo pre hľadanie nového televízneho ženícha, následne sa musela nájsť vhodná lokácia.

Prvá séria sa točila v Turecku, v súčasnosti tam nie je vhodná klíma, produkcia sa musela vysporiadať s dilemou, kam preniesť účinkujúcich. Opäť sa ukázalo, že trend nakrúcania v zahraničí je čoraz obľúbenejší. Napríklad Jojka nakrútila jeden zo svojich romantických seriálov v Turecku, Markíza nakrúcala reality šou Big Brother v Bulharsku. Love Island vzniká na Kanárskych ostrovoch.

Kam smeruje druhá séria Ruže pre nevestu? „Tento rok sme sa rozhodli priniesť divákom vzťahové dobrodružstvá z vily, ktorá sa nachádza v ďalekej a exotickej Srí Lanke. Dievčatá tak na svojej ceste hľadania lásky zažijú romantiku spojenú s atraktívnymi lokáciami, divokú džungľu nevynímajúc, ktoré tento ostrov ponúka,“ povedala pre Mediaklik Zuzana Ďuricová, PR manažérka televízie Markíza.

Romantická reality šou Ruža pre nevestu dospela v piatok 2. júna 2023 na obrazovkách televízie Markíza do svojho veľkého finále. V tejto komerčnej cieľovej skupine dosiahlo vyvrcholenie Ruže pre nevestu druhý najvyšší rating 5,4% a rovnako aj druhý najlepší podiel na trhu 22%. Finále sledovalo v piatok absolútne rekordných 316-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah malo až na 542-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Najväčší úspech zaznamenala desiata epizóda vysielaná v polovici mája. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla Ruža pre nevestu rekordný rating 5,8% a rovnako aj doposiaľ najvyšší trhový podiel 22,5%.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #TV Markíza #Voyo #Ruža pre nevestu #televízna sezóna 2023/2024