Spolupráca s transrodovou influencerkou sa nevyplatila. Bud Light stratil pozíciu najpredávanejšieho piva v USA
19.08.2023 06:00Po bojkote prišla značka po viac než 20 rokoch o prvenstvo.
Po bojkote prišla značka po viac než 20 rokoch o prvenstvo.
Značke Maybelline sa podarilo posunúť tradičnú reklamu na vyššiu úroveň.
Tvárami netradičnej pivnej reklamy sú herci Bolek Polívka a jeho syn Vladimír.
Hviezda pirátov z Karibiku sa stala tvárou českého piva.
Herec sa do Prahy zamiloval, keď v nej niekoľko rokov žil a pracoval.
Kampaň cieli na mladých mužov z Británie.
Hlavnú roku v nej hrá fľaša z typického zeleného skla.
Lacný operátor Mint uspel aj vďaka zábavným kampaniam hollywoodskeho herca. Teraz je súčasťou akvizície za viac než 1,3 miliardy dolárov.
V novej kampani zdieľajú svoje osobné skúsenosti a hovoria, kto a ako im pomohol.
Rada pre mediálne služby sa zaoberala sťažnosťami divákov na vianočnú reklamu Dedolesu.
V spolupráci s Disney spustila súťaž o epické ceny.
O2 predstavuje nový kreatívny koncept Magic Moments.
Zameria sa na britských cestovateľov, ktorých považuje za hlavnú hrozbu.
Herec sa v novom akčnom a zábavnom spote objaví po ôsmich rokoch.
Hlas slovenskej legendy povzbudzuje Slovákov, aby dokončili načaté veci.
Donášková služba sa vo svojej kampani inšpirovala najznámejšími politickými heslami z bilbordov.
Porota prestížnej súťaže Zlatý klinec ocenila slovenské reklamy, ktoré vznikli za posledných dvanásť mesiacov.
Súčasťou kampane bude aj Marek Fašiang.