
Rádio počúva každý deň polovica populácie. Viac ako milión poslucháčov majú dve stanice
17.09.2023 06:00Vyplýva to z prieskumu, ktorý realizuje spoločnosť Median SK.
Vyplýva to z prieskumu, ktorý realizuje spoločnosť Median SK.
Prieskum mediálnej gramotnosti a dôveryhodnosti typov médií priniesol zaujímavé zistenia.
Odpovede na tieto otázky zisťovala agentúra Ipsos.
Podľa prieskumu sa dve tretiny vydavateľov pripravujú na obdobie bez cookies už v roku 2023.
Rebríčky majú svojich dlhodobých lídrov, posun nastal v čítanosti novín a časopisov.
Hoci Bratislave patrí titul „mesto nákupov“, viac nákupnej plochy na tisíc obyvateľov majú iné krajské mestá.
Televízne spravodajstvo RTVS označili diváci za najobjektívnejšie už štrnásty raz po sebe.
S podvodnou komunikáciou majú skúsenosť až dve tretiny Slovákov.
Odpovede prináša najnovší prieskum najpopulárnejších slovenských denníkov.
Na Slovensku má dôveru v médiá 27 percent ľudí, poradie je pomerne stabilné.
Prieskum ukazuje, kde zákazníci hľadajú inšpiráciu pre kúpu nových produktov.
Chat GPT alebo Bing Chat si už vyskúšal každý desiaty Slovák.
Podľa prieskumu by päť a viac týždňovú dovolenku uvítala väčšina pracujúcich.
Takmer každá prevádzka dnes pociťuje vplyv nárastu cien.
Podiel Slovákov pracujúcich z domu poklesol vlani na 13,1 %.
Z prieskumu vyplýva, že takmer všetci obyvatelia Bratislavy aspoň raz za mesiac navštívia nákupné centrum.
V rebríčku počúvanosti slovenských rádií nastali dve zmeny.
Nákupným centrám prudko stúpa návštevnosť aj tržby.
Rebríček najpopulárnejších slovenských médií má svojich dlhodobých lídrov.