Najdôveryhodnejšie značky 2023: Slováci sú konzervatívni, veria tradičným značkám
17.12.2023 06:00Slováci si po ôsmy raz zvolili značky, ktorým veria najviac.
Slováci si po ôsmy raz zvolili značky, ktorým veria najviac.
Mobilní operátori upozorňuje na zvýšený nárast podvodov na internete.
Slováci chcú mať hojné Vianoce, no obavy pretrvávajú.
Prieskum ukazuje, že bezpečnosť komunikácie cez mobilný telefón mnohých ľudí príliš nezaujíma.
Vyplýva to z najnovšieho prieskumu Eurobarometer.
O generácii Z, teda o mladých ľuďoch vo veku 16 – 26 rokov, sa často hovorí ako o „lenivej generácii“. Aká je pravda?
Analýza ukazuje, čo sa za vyše tri dekády zmenilo najviac.
Vyplýva to z najnovšieho prieskumu.
Preferencie Slovákov ukázal národný prieskum médií a životného štýlu.
Na Slovensku máme historický najnižší počet ľudí s nedávnou osobnou skúsenosťou s úplatkom.
Prieskum odhalil, ako Bratislavčania vnímajú jednotlivé lokality hlavného mesta.
Aktuálne údaje za prvý polrok 2023 hovoria jasne.
Niektorí zamestnanci návrat na pracovisko vítajú, iným sa vracia ťažšie.
Vyplýva to z prieskumu, ktorý realizuje spoločnosť Median SK.
Prieskum mediálnej gramotnosti a dôveryhodnosti typov médií priniesol zaujímavé zistenia.
Odpovede na tieto otázky zisťovala agentúra Ipsos.
Podľa prieskumu sa dve tretiny vydavateľov pripravujú na obdobie bez cookies už v roku 2023.
Rebríčky majú svojich dlhodobých lídrov, posun nastal v čítanosti novín a časopisov.
Hoci Bratislave patrí titul „mesto nákupov“, viac nákupnej plochy na tisíc obyvateľov majú iné krajské mestá.