Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Orange mení stratégiu komunikácie spoločnosti: Vytvoril nové oddelenie, povedie ho Palovský

Orange predstavuje novú štruktúru oddelenia komunikácie.

12.04.2024 11:40
Tomáš Palovský Foto:
Tomáš Palovský povedie nové spojené oddelenie komunikácie.
debata

Orange Slovensko oznámil ďalšie zmeny vo vedení spoločnosti. Spája funkcie marketingovej a korporátnej komunikácie vrátane sponzoringu a CSR do jedného oddelenia, ktoré zastreší všetky oblasti komunikácie spoločnosti. Nové oddelenia bude viesť Tomáš Palovský.

„Som presvedčený, že táto zmena prinesie 360-stupňový pohľad na komunikáciu Orangeu, spojí komerčné aj imidžové posolstvá a využije naše dlhodobé sponzoringové, enviromentálne a CSR aktivity v novej komunikačnej platforme ‚človek‘,“ hovorí Tomáš Palovský, Chief Communication & Brand Reputation Officer.

Orange Slovensko Čítajte viac Zmeny v spoločnosti Orange: Vedenie posilňuje nový riaditeľ, prichádza z veľkej banky

Palovský nastúpil do spoločnosti Orange Slovensko v roku 2017 ako manažér korporátnych vzťahov, od roku 2023 zastával pozíciu Chief Corporate & Brand Reputation Officer a od 1. 4. 2024 vedie spojené oddelenie komunikácie Communication and Brand Reputation.

Nové komunikačné oddelenie vzniklo v rámci interného zjednodušovania a v snahe zjednotiť kľúčové komunikačné posolstvá Orangeu. Bude pokrývať všetky oblasti komunikácie, vrátane B2C a B2B segmentov, bude mať na starosti aktivity z oblasti marketingovej komunikácie (ATL/BTL), vzťahov s verejnosťou, sociálnych sietí, internej komunikácie, ako aj sponzoringu a CSR/ESG.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Orange #personálne zmeny