Farma je absolútny televízny fenomén, Markíza minulý týždeň odštartovala v poradí už 15. sezónu. V cieľovej skupine 12 – 54 bola jednotkou na trhu s ratingom 4,4% a nadpriemerným trhovým podielom 26,9%. Jojka konkurovala so zábavnou šou Inkognito a v rovnakej cieľovej skupine uhrala trhový podiel iba 13,8%.
Prvú epizódu Farmy s novým konceptom súboja troch generácií si nenechalo ujsť celkovo 233-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mala na 332-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Pred rokom Farma štartovala s ratingom 4,7% a nadpriemerným trhovým podielom 25,8%. Prvá časť predchádzajúcej série pritiahla k obrazovkám celkovo 270-tisíc divákov, pričom dosah mala až na 456-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Jednotkou na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách bola Markíza aj podvečer s premiérou úvodnej časti 2. série denného rodinného seriálu Mama na prenájom. V komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 sa uviedla s ratingom 4,4% aj trhovým podielom 24,9%. Značne oslovila cieľovú skupinu cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 41,3 %.
Ďalšie osudy obľúbených seriálových postáv si vychutnalo celkovo 284-tisíc divákov starších ako 12 rokov, aspoň na tri minúty si Mamu na prenájom zaplo 371-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).