Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Sľubný rozbeh obľúbeného seriálu a televíznej šou: Slováci sa postupne vracajú do obývačiek

Minulý pondelok sa rozbehla jubilejná séria Farmy a vrátil sa aj obľúbený podvečerný seriál Mama na prenájom. Ako sa obom formátom darilo s prvými epizódami?

11.09.2023 06:00
Farma, Foto:
Farma zostáva silným diváckym ťahúňom aj počas 15. série.
debata

Farma je absolútny televízny fenomén, Markíza minulý týždeň odštartovala v poradí už 15. sezónu. V cieľovej skupine 12 – 54 bola jednotkou na trhu s ratingom 4,4% a nadpriemerným trhovým podielom 26,9%. Jojka konkurovala so zábavnou šou Inkognito a v rovnakej cieľovej skupine uhrala trhový podiel iba 13,8%.

Prvú epizódu Farmy s novým konceptom súboja troch generácií si nenechalo ujsť celkovo 233-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mala na 332-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Pred rokom Farma štartovala s ratingom 4,7% a nadpriemerným trhovým podielom 25,8%. Prvá časť predchádzajúcej série pritiahla k obrazovkám celkovo 270-tisíc divákov, pričom dosah mala až na 456-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jednotkou na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách bola Markíza aj podvečer s premiérou úvodnej časti 2. série denného rodinného seriálu Mama na prenájom. V komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 sa uviedla s ratingom 4,4% aj trhovým podielom 24,9%. Značne oslovila cieľovú skupinu cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 41,3 %.

Ďalšie osudy obľúbených seriálových postáv si vychutnalo celkovo 284-tisíc divákov starších ako 12 rokov, aspoň na tri minúty si Mamu na prenájom zaplo 371-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Mama na prenájom #Farma 15