
Neistota zákazníkov pretrváva. Negatívne správy spôsobujú odklad nákupov, e-shopy sú stále v poklese
16.10.2023 06:00Spotrebitelia sú neustále bombardovaní negatívnymi správami, čo odďaľuje ich plánované nákupy.
Spotrebitelia sú neustále bombardovaní negatívnymi správami, čo odďaľuje ich plánované nákupy.
Na slovenskom a českom trhu nastupujú rôzne trendy.
Konkurencia medzi e-shopmi je obrovská a vyniknúť nie je ľahké.
Ikonická bábika Barbie priniesla e-shopom nárast tržieb.
Umelá inteligencia pomáha e-shopu zlepšovať a zrýchľovať zákaznícky servis.
Environmentálne dopady podnikania sú dôležité najmä pre mladších zákazníkov.
Hoci je e-commerce trendom sám o sebe, tiež podlieha trendom, ktoré rýchlo a zásadne menia celý jeho charakter.
Minulý rok bol pre podnikateľov na Ukrajine veľkým šokom.
Pozrite si víťazov 14. ročníka súťaže ShopRoku.
Ani ekonomická stagnácia neodrádza od túžby preraziť s novými nápadmi.
Internetové obchody na Slovensku zaznamenali v tomto roku pokles.
Pod výsledok sa podpísali predovšetkým obavy spotrebiteľov.
Prevádzky MALL Shop budú od februára minulosťou.
Ľudia začali kvôli obavám z budúcich cien energií v septembri viac šetriť.
Po prepade v prvom kvartáli sa online obchod vracia do normálu.