Hovorí sa, že Vianoce sa začínajú vtedy, keď prvýkrát uvidíte vianočnú reklamu od Coca-Coly. Tá je už na svete a tento rok prináša krásne posolstvo: Svet potrebuje viac Santov, ktorí robia drobné dobré skutky. Stačí ich iba objaviť v každom z nás.
Svet potrebuje viac Santov
Vianočný spot aj tento rok oslavuje magické kúzlo Vianoc. „Ústrednou myšlienkou tohtoročnej vianočnej kampane je, že každý z nás môže byť Santom a že to pravé čaro Vianoc spočíva predovšetkým v tom, že niekoho potešíme dobrým skutkom či prejavením láskavosti,“ vysvetľuje myšlienku kampane marketingová manažérka Mária Drotárová. Celá kampaň poukazuje na to, že aj malý prejav láskavosti môže znamenať veľa.
Pozrite si vianočný spot, ktorý Coca-Cola spúšťa na viac ako sto svetových trhoch:Vianočné kamióny navštívia celé Slovensko
Okrem nového vianočného spotu prichádza Coca-Cola aj s obľúbenou roadshow vianočného kamiónu, ktorý spolu so Santom zavíta do 13 miest na Slovensku od Bratislavy až po Humenné. Ľudia budú mať možnosť stretnúť sa so Santa Clausom a jeho škriatkami, odfotiť sa s nimi či nahliadnuť špeciálnymi okuliarmi do vianočného Santovho sveta.
Každý z návštevníkov sa tiež môže pre niekoho stať Santa Clausom. V spolupráci so známou kuchárkou a komičkou Chili Ta pripravila Coca-Cola skvelé občerstvenie, ktoré si ľudia budú môcť pri kamióne kúpiť.
„Vďaka zakúpeniu občerstvenia ľudia podporia tých, ktorí to naozaj potrebujú. Coca-Cola sa totiž aj tento rok rozhodla spojiť s Českým Červeným krížom a celý zisk z predaja jedla a vianočných predmetov venovať práve im,“ dopĺňa Veronika Němcová, riaditeľka komunikácie a spoločenskej zodpovednosti Coca-Cola pre ČR a SR.
Výlet až na polárny kruh
Marketingové aktivity už tradične doplní súťaž. Pod viečkami nápoja nájdu spotrebitelia kód, pomocou ktorého sa môžu zapojiť do súťaže, v ktorej je hlavnou výhrou pobyt v mestečku Santa Clausa na romantickom mieste na polárnom kruhu, ale aj lekcie varenia s Romanom Stašom alebo vianočné predmety Coca-Cola.