Viete si predstaviť kino, ktoré by mohlo prísť až za vami a navyše by ste sa v ňom cítili ako v obývačke? Startup Chill Theaters chce zmeniť spôsob, akým dnes pozeráme filmy v kine, píše Fast Company.
Balaji Krishnan, zakladateľ startupu, dúfa, že jeho príves s kinom vo vnútri by mohol uspieť vo svete. Vyzerá pritom ako obyčajný príves, ale je vybavený 100-palcovou OLED obrazovkou (technicky QLED, keďže ide o Samsung), výkonnými reproduktormi Klipsch a plne zásobeným barom. Skúšobnú prevádzku spúšťa v oblasti Bay Area už tento týždeň.
Čítajte viac Pôvodne stála 5 dolárov, teraz má obrovskú cenu. Do dražby ide sukňa zo Sexu v meste„Našou víziou je, že chceme každému priniesť súkromné kino,“ hovorí Krishnan. „Prvým krokom je mobilné kino, ale chceme sa rozprávať aj s bytovými komplexmi. Chceme, aby sa Chill Theatres stali občianskou vybavenosťou," hovorí zakladateľ a upozorňuje, že bytové komplexy dnes majú napríklad bazény ale kiná im chýbajú.
Tvorca tvrdí, že by sa do prívesu malo zmestiť až 12 ľudí. Zatiaľ však nie je možné ísť na komerčný film, ktorý beží v kinách – musíte sa prihlásiť do vlastnej streamovacej služby. Minimálny čas prenájmu sú 3 hodiny, ceny sa pohybujú od 9 dolárov za hodinu na osobu. Podľa novinára, ktorý kino testoval, však nemožno zážitok porovnať s tým, ktorý je v klasickom kine – sedenie nie je tak komfortné a obrazovka je stále len televíziou a nie plátnom. Zvuk je podľa neho dobrý, stále však nie tak dobrý ako v klasickom kine.
Ide však o zaujímavú myšlienku, hoci má svoje muchy. Iba čas však ukáže, či si startup nájde svojich fanúšikov a či ho začnú ľudia využívať vo veľkom.