Kto by nepoznal značku džínsov Levi's? Tá existuje už od roku 1853, v tých časoch sa však predávali pracovné oblečenie. O 100 rokov neskôr sa stali súčasťou bežných šatníkov. Dnes sú známe po celom svete a zamilovali si ich aj popové hviezdy.
Fandí im aj speváčka Beyoncé, ktorá teraz vydala pieseň s názvom „Levii's Jeans“. Vzácne je, že to neurobila ako súčasť platenej kampane ale preto, že džínsy dlhodobo miluje.
Čítajte viac Na Netflix dorazila poriadná nálož filmov a seriálov. Nebudete si vedieť vybrať, čo si pozriete skôrBeyoncé a Post Malone v piesni „Levii's Jeans“ spievajú:
„You call me pretty little thing.
And I love to turn him on.
Boy, I’ll let you be my Levi’s jeans.
So you can hug that a– all day long.
„Come here, you sexy little thing.
Snap a picture, bring it on.
Oh, girl, I wish I was your Levi’s jeans.
The way you poppin’ out my phone.
I love you down to the bone.”
Marketéri vo firme Levi's okamžite na text piesne reagovali sériou príspevkov na Instagrame.
Dokonca sa rozhodli pre krok, ktorý by málokto čakal – svoju značku premenovali z Levi's na Levii's. Nové logo už svieti na ich Instagrame, kde sa v popise uvádza „FKA Levi's“, teda „predtým známe ako Levi's“. Popis dopĺňa emoji včely, ako sa prezývajú fanúšikovia speváčky.
Je správne, že vo firme nepodceňujú silu speváčky. Keď v roku 2016 v texte piesne Formation spomenula názov siete reštaurácií Red Lobster, ich obrat stúpol o 33 %.
Skúsenosť s ňou má už aj spomínaná značka džínsov, v roku 2018 vystupovala speváčka na festivale Coachella v džínsových kraťasoch od Levi's. Na jej outfit reagovali bulvárne médiá a značka sa ocitla v článkoch takmer po celom svete. Po pandémii má však firma problémy, ľudia dnes uprednostňujú pohodlnejšie tepláky alebo nohavice, ktoré kladú dôraz na komfort. Po zverejnení piesne však akcie Levi Strauss & Co. medzitýždenne stúpli o 12 %.