Lacný reťazec otvára prvú predajňu. Zákazníkov láka na súťaž, môžu vyhrať minútu nakupovania zadarmo

Katarína Hrnčárová | 22.02.2023 06:00
Action Foto:
Obchodný reťazec Action otvára svoj prvý obchod v Bratislave.
Obchodný reťazec Action otvorí svoj prvý obchod na Slovensku už 2. marca.
televízia, televízor, sledovanie televízie, seriály, filmy, online televízie, online, nelegálne sledovanie, piráti, pirátske sledovanie, Čítajte viac Slováci pozor! Markíza a Jojka dosiahli svoje, exodus českých staníc sa začal. Tieto televízie sú vypnuté...

Vo štvrtok 2. marca otvára holandský reťazec Action svoj prvý obchod na Slovensku. Bude sa nachádzať v Bratislave, v obchodnom centre Danubia v Petržalke. Ďalšie predajne budú nasledovať, spoločnosť už hľadá zamestnancov – manažérov, predavačov aj brigádnikov – do predajní v Trnave, Zvolene a Martine.

Obchodný reťazec ponúka zákazníkom produkty každodennej potreby za mimoriadne nízke ceny. „Nájdete u nás širokú a obmieňajúcu sa ponuku viac ako 6 000 produktov, ktoré sú praktické, zábavné a inšpiratívne: od overalov po nealkoholické nápoje, od holiacich strojčekov po oblečenie. A 1500 z nich je s cenou pod 1 euro,“ uvádza.

Action Čítajte viac Na Slovensko prichádza lacný obchodný reťazec Action. Predajne otvorí vo viacerých mestách
Foto: Action
Action

Pri príležitosti otvorenia prvej predajne na Slovensku pripravil Action pre zákazníkom zaujímavú súťaž, na ktorú pozýva zákazníkov cez svoje sociálne siete. Vyhrať môžu 1 minútu nakupovania zadarmo, avšak v maximálnej sume 400 eur.

Podľa pravidiel súťaže musí výherca počas bezplatného nakupovania použiť nákupný vozík Action, do ktorého môže pridať maximálne 1 kus z každej položky. Maximálna suma obsahu vozíka na účastníka je 400 eur. Po skončení minúty sa pri pokladni určí hodnota nákupného vozíka a všetky produkty, ktoré spĺňajú podmienky a boli vložené do vozíka v časovom limite, sa stávajú majetkom výhercu.

Spoločnosť zároveň upozorňuje, že počas minúty nakupovania zadarmo je zákazník zodpovedný za akúkoľvek škodu, ktorú spôsobí počas nakupovania alebo úmyselným nedbanlivým správaním.

RTVS logo Čítajte aj Koniec koncesionárskych poplatkov: RTVS upozorňuje na povinnosti
odkaz Action pri príležitosti otvorenia predajne v... Foto: Action
Action Action pri príležitosti otvorenia predajne v Bratislave pripravil pre zákazníkov súťaž.

Holandský reťazec Action za takmer 30 rokov svojej existencie expandoval do celej Európy. V súčasnosti má viac ako 2000 predajní a 65-tisíc zamestnancov v 10 krajinách (Holandsko, Belgicko, Luxembursko, Nemecko, Francúzsko, Rakúsko, Poľsko, Česká republika, Taliansko, Španielsko) a stále pridáva ďalšie. Slovenskí zákazníci ho poznajú zo susedného Rakúska či Česka, kde prvú predajňu otvoril minulý rok a v súčasnosti sú ich už desiatky.

Značka svoje produkty rozdeľuje do 14 kategórií ako bývanie, kuchyňa, záhrada, kancelárske a školské potreby, domácnosť, módu, potreby pre kutilov, hračky, hobby, športové potreby či domáce zvieratá. V ponuke má okrem vlastných značiek aj prémiové. Nízkymi cenami a podobnou ponukou konkuruje reťazcom ako Kik, Pepco či Tedi.
Foto: Action
Action

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ