Opäť veľké čísla: Pečie celé Slovensko potvrdzuje status najsledovanejšej šou jesene

Radovan Vávra | 27.11.2022 06:00
pečie celé slovensko, Foto:
Pečie celé Slovensko na RTVS potvrdzuje status hitu.
Po skončení markizáckej Tváre a odsunu jojkárskeho Talentu na sobotu, RTVS si naplno upevnila pozíciu v nedeľnom prime-time. Nebolo to inak ani počas ostatnej nedele, keď Pečie celé Slovensko znova prekonalo 500-tisícovú hranicu veľkosti publika.
Yellowstone Čítajte aj Rod draka alebo Pán prsteňov? Zabudnite! Kráľom televíznych ratingov je Kevin Costner

Ôsmu epizódu pozrelo vyše pol milióna divákov (721-tisíc AVReach) pri trhovom podiele až 24,5 % v cieľovej skupine 12+, celkovo 518-tisíc divákov. Relácia bola znova lídrom nedeľného prime-time a zároveň sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Diváci si nenechali ujsť ani reprízu siedmej epizódy v sobotu neskôr popoludní. Pozrelo si ju až 149-tisíc divákov pri trhovom podiele 12,7% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola relácia trhovou jednotkou.

the last of us, Čítajte aj Najočakávanejší seriál roku 2023 uvidíte veľmi skoro! Epická dráma pozná dátum štartu

V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám aj diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 337-tisíc divákov pri trhovom podiele 26,4 % v cieľovej skupine 12+.

Diváci si počas víkendu pozreli aj obľúbené zábavné relácie. V piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke 323-tisíc divákov pri trhovom podiele 17,4% v cieľovej skupine 12+.

Dráčik Čítajte aj Dráčik sa dostal do hľadáčika polície. Vyšetruje ho za konšpiračné články na webe

V sobotu lákala Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 313-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,4% a talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 226-tisíc divákov pri trhovom podiele 13,4% v cieľovej skupine 12+. V sobotu podvečer zaujala divákov Jednotky aj obľúbená cestovateľská šou Cestou necestou, ktorá prilákala k televíznym obrazovkám až 210-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,7% v univerzálnej cieľovej skupine a v danom čase bola najsledovanejšou televíznou reláciou.

Športových fanúšikov v nedeľu lákal k obrazovkám futbal. Úvodný zápas MS 2022 vo futbale, v ktorom sa proti sebe postavili mužstvá domáceho Kataru a Ekvádoru pozrelo až 265-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,7% v univerzálnej cieľovej skupine.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ