Markíza má na konte nový prepadák, Jojka s Nemocnicou opäť na vrchole


Už prvá epizóda šou Tvoja mini tvár znie povedome naznačila, že toto hit nebude. Pritom špeciálna časť počas jari bola trhákom. Teraz na svoj megaúspech nenadviazala. Ba, práve naopak atakuje svoje minimá. Prvú časť sledovalo len 314-tisíc divákov, pričom jarný špeciál až 600-tisíc. V komerčnej cieľovke uhrala iba 5,5% sledovanosť s trhovým podielom 18,3%. Oproti tomu Nemocnica uhrala svoj doterajší rekord. Jojka spravila operatívnu zmenu v programu a svoj seriál ponechala vo vysielaní aj minulú stredu.

A výsledok sa opäť dostavil. Detská Tvár sa ešte viac prepadla a atakuje status najväčšieho prepadáku tohtoročnej jesene. Srdcia divákov neobmäkčujú ani roztomilé výkony talentovaných detí, ktoré televízia mesiace hľadala. Druhá epizóda Tváre, minulú stredu, sa prepadla do hrozivých hĺbok. V cieľovke 12 – 54 zinkasovala iba 4% sledovanosť a hlboko podpriemerný podiel na trhu na úrovni 13,1%. Pri obrazovkách sedelo už iba 250-tisíc divákov. Šou tak klesla vo všetkých meraných ukazovateľoch. A to má vydržať vo vysielaní ešte niekoľko týždňov. Markíza má zarobené na veľký problém, čo sa aj potvrdilo. Detská šou končí v stredajšom prime-time s okamžitou platnosťou.

Nemocnica sa, už štandardne, vyšvihla nadpriemerne vysoko. Uhrala 9% sledovanosť s 26,3% trhovým podielom. Túto epizódu sledovalo až 558-tisíc divákov. Jojkársky seriál sa neochvejne a dlhodobo drží nad 500-tisícovou hranicou.
© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ