Neustály pokles: Diváci aj tak rozhodli, že víťazný seriál má Markíza

Radovan Vávra, Pravda | 04.02.2021 07:00
Začiatkom januára obe komerčné televízie ponúkli divákom dva nové komediálne seriály. Po mesiaci vo vysielaní je jasné, kto vyhral. Najhorší týždeň môjho života z tohto súboja vychádza víťazne.
Markizácky Najhorší týždeň môjho života je... Foto: TV Markíza
najhorší týždeň môjho života, Markizácky Najhorší týždeň môjho života je stále jednotkou na trhu v čase vysielania.

Hoci treba pripomenúť, že sledovanosť z týždňa na týždeň klesá, no nie tak dramaticky ako jojkárska Bodka. Navyše Markíza si stále udržuje silnú pozíciu jednotky na trhu v čase vysielania. Minulotýždňová, už štvrtá epizóda, opäť o čosi klesla, no voči konkurencii bola nemilosrdná.

Najhorší týždeň môjho života v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol rating 9% a trhový podiel 21,3%. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine zaostali, seriál Nový život zaznamenal na Jojke podiel na trhu 12,7% a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,8%. Celkovo si obrazovkách sedelo 400-tisíc divákov. Za mesiac vo vysielaní stratil Najhorší týždeň môjho života 162-tisíc divákov.

Takto pred týždňom Oteckovia cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenali rating 9,1% ako aj trhový podiel 27,2%. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 434-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Rekordným ratingom 2,3% a rovnako aj najlepším trhovým podielom 5,8% v cieľovej skupine 12 – 54 sa môže pochváliť aj druhá epizóda úspešného podvečerného seriálu Chicago Med. Zaujímavé osudy lekárov z chicagskej nemocnice a ich pacientov oslovili taktiež rekordných 124-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Postavy zo seriálu Najhorší týždeň môjho života Fotogaléria - 11 fotiek Všetky fotky
Zdena Studenková v seriáli Najhorší týždeň...

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ