Prvé prekvapenie televíznej jesene! Všetkých zvalcovala seriálová klasika

Radovan Vávra, Pravda | 10.09.2020 07:00
horná dolná, Foto:
Komediálna stálica Markízy znova ukázala svoju silu a obľúbenosť u divákov.
Nová televízna sezóna sa začala síce len minulý týždeň, no už jej prvé dni priniesli prvé veľké prekvapenia v podobe diváckych preferencií. Komerčné televízie sa predbiehali v ponuke premiérových programov, avšak len jeden formát dokázal prekonať všetkých.

Pre mnohých bude toto zistenie veľké prekvapenie. Ale najlepšie zo všetkých štartovala pred týždňom Horná Dolná! Áno, komediálny seriál Markízy sa po koronapauze takisto vrátil do vysielania s aktuálnou 11. sériou a opäť dokázal, že nepatrí do starého železa a dokáže ešte poriadne zamiešať kartami a sledovanosťou.

Úvodná epizóda jesennej sezóny s názvom Trpaslík sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla Horná Dolná nadpriemernú sledovanosť na úrovni 8,6% a trhový podiel 26,2%. Konkurenčný seriál Nový život na Jojke pokračoval v slabom štarte z utorka, v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu iba 12,6%. Celkovo premiéru Hornej Dolnej uprednostnilo 379-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla rating 5,5% a trhový podiel 24,1%. Programovou zmenou nasadený film Drsniačky zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 6,9 %.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ