Nezastaviteľné Sestričky s novým rekordom, nadýchlo sa aj Za sklom!

Radovan Vávra, Pravda | 05.11.2019 07:00
za sklom, maštalír, koleník, Foto:
Tretia séria Za sklom sa prehupla do svojej druhej polovice a sledovanosť sa zvýšila.
Predposledná epizóda markizáckych Sestričiek trhla vlastné rekordy, dá sa očakávať, že utorkové finále pokorí ďalšie méty.

Markíza môže spokojná, Sestričky sa preukázateľne stali jej najsledovanejším seriálom. Zároveň sa zas a znova potvrdili fakt, že sa oplatí investovať do náročnejšej produkcie, ktorá síce prináša menej epizód, avšak odmenou je dobre vyzerajúci seriál a obrovská divácka podpora. Tej sa druhá séria tešila od svojho začiatku, navyše krivka počas týždňov išla rapídne hore. Sestričky stihli nabrať viac ako 150-tisíc divákov.

Minulý utorok lekárska dráma pokorila aj doterajší rekord z predošlého týždňa. V cieľovke 12+ si sadlo až 565-tisíc Slovákov. Nedobehli v počte divákov jojkársky Česko Slovensko má talent, ktorý v sobotu ešte viac posilnil a zaujal 613-tisícové publikum. Talentová šou sa preto nemusí obávať, že by prišla o titul najsledovanejšieho programu tejto jesene. V skupine 12 – 54 Sestričky taktiež prepísali svoj vlastný rekord. Táto časť získala až 11.3% sledovanosť s trhovým podielom 29.8%.

Prečítajte si recenziu 2. série Sestričiek: Markizácke Sestričky nepredviedli absolútne nič nové. Našťastie!

Pred dvoma týždňami v skupine 12+ si celkovo ôsmu epizódu pozrelo neuveriteľných 530-tisíc Slovákov. V strategickej skupine 12 – 54 si Sestričky pripísali najvyššie hodnoty za doteraz všetky odvysielané epizódy z oboch sezón. Osmičku uhrala až 10.9% sledovanosť s trhovým podielom 29.6 percenta.

Na Jojke sa po novom vysielala kriminálka Za sklom v dvojitom nasadení. Týmto krokom televízia vysunula komediálnych Ministroch mimo prime-time. Tento krok televízií vyšiel! Výkon oboch vysielaných epizód sa dokázal zvýšiť, aj napriek tomu, že hore išli aj konkurenčné Sestričky.

Prečítajte si recenziu tretej série Za sklom: Za sklom odtrhnuté z reťaze! Hra na fikciu sa skončila, toto je realita

Obe časti v skupine 12 – 54 získali až 6.8% sledovanosť. Prvá časť uhrala 18% podiel na trhu, druhá až 23.7%, čo je doteraz najlepší výkon. Druhá časť vylepšila skóre Jojky o polovicu, keďže Ministri sa túto jeseň pohybujú niekde okolo 11 – 12% trhového podielu.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ