Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza prepisuje históriu: Vďaka dvom hitom dosiahla rekordnú sledovanosť roka

Markíza opäť potvrdila svoju dominanciu. S dvomi hlavnými seriálmi porazila celú konkurenciu a získala rekordné čísla.

11.09.2025 14:50
nanoze Foto:
Na nože.
debata

Televízia Markíza zažila mimoriadne úspešnú stredu, keď sa jej podarilo dominovať v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14–56. Kulinárska reality šou Na nože sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Tento úspech potvrdil aj denný rodinný seriál Sľub, ktorý si upevnil pozíciu stabilného podvečerného lídra. Markíza tak opäť suverénne ovládla rebríček najúspešnejších nespravodajských programov na celom trhu.

Beáta Balogová Čítajte viac Balogová končí ako šéfredaktorka SME. Na jej stoličku zasadne bývalý hovorca prezidenta

Skupina Markíza, ktorá zahŕňa stanice Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI a Markíza KLASIK, zaznamenala v stredu svoje najlepšie výsledky v tomto roku. V komerčnej cieľovej skupine 14–56 dosiahla rekordný celodenný podiel na trhu až 41,9 % a v hlavnom vysielacom čase prime-time (19:00–23:00) dokonca mimoriadnych 42,3 %.

Silné výsledky zaznamenala aj samotná TV Markíza, ktorá sa stala trhovým lídrom s celodenným podielom 26,0 % a v prime-time dokonca posilnila na vynikajúcich 27,2 %.

Dominancia hlavného vysielacieho času

Jednoznačným víťazom stredajšieho večera sa po 20:30 hod. stala nová časť štvrtej série šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák pomáha reštauráciám na pokraji krachu. V cieľovej skupine 14–56 sa táto šou stala tretím najsledovanejším programom dňa. Dosiahla skvelý rating 6,9 % a trhový podiel 29,2 %.

Konkurenčný seriál Ranč na TV Joj značne zaostal s podielom na trhu len 13,8 %. Ešte výraznejšie zaostal francúzsky detektívny príbeh Vraždy v Sables-d'Olonne, ktorý na Jednotke zaznamenal podiel len 7,3 %. Premiérovú epizódu z rožňavskej reštaurácie si zaplo výborných 545-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom celkovo si ju vychutnalo 336-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Úspech v podvečernom čase a na tematických staniciach

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom stredy sa stal seriálový megahit Sľub. Ten každý podvečer nenecháva konkurencii žiadnu šancu, čo sa potvrdilo aj v stredu. V komerčnej cieľovej skupine 14–56 si pripísal vynikajúci rating 6,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 33,8 %. Konkurenčná šou Bez servítky výrazne zaostala s podielom 14,7 %. Sľub dokonca porazil aj večerný seriál Ranč.

odtatierkbruselu Čítajte viac Markíza spúšťa novú reláciu. Dôležité európske témy bude pokrývať známy slovenský reportér

Tento fenomén, odohrávajúci sa v 80. rokoch, si zaplo 526-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom celkovo si ho vychutnalo 410-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ získal Sľub status divácky najúspešnejšieho nespravodajského programu dňa.

Aj večerná podnikateľská reality šou Jama levova bola silnou jednotkou na trhu s ratingom 2,6 % a trhovým podielom 20,6 %. Obzvlášť si ju obľúbili mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, kde zabezpečila podiel až 47,4 %. Epizódu si zaplo 245-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V stredajšom rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov menších staníc obsadila skupina Markíza až 16 priečok. Prvé miesto získala televízia Dajto s komediálnym seriálom Susedia (rating 1,4 % / share 5,8 % v CS 14–56) a úspešný bol aj kinohit Da Vinciho kód (rating 1,3 % / share 6,8 % v CS 14–56).

Mimoriadne sa darilo aj stanici Markíza KRIMI, ktorá si v cieľovej skupine 14–56 pripísala druhý najvyšší celodenný trhový podiel 5,8 % od začiatku tohto roka a v prime-time dosiahla 5,5 %.

Skvelý výkon predviedol aj legendárny seriál NCIS – Námorný vyšetrovací úrad, ktorého druhá epizóda po 20:00 hod. získala rating 1,3 % a trhový podiel 5,3 % v cieľovej skupine 14–56. Tretie miesto patrilo kriminálnemu seriálu Vraždy v raji (rating 1,3 % / share 5,5 % v CS 14–56). Ten sa v univerzálnej cieľovej skupine 12+ stal absolútnym víťazom medzi tematickými stanicami so 76-tisíc divákmi pri obrazovkách.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #Markíza #Televízia #sledovanosť #sledovanosť TV #seriál Dunaj k vašim službám #seriál Sľub
Sledujte MediaKlik na Google news po kliknutí zvoľte "Sledovať"