Televízia Markíza si v stredu 18. júna 2025 opäť upevnila svoju pozíciu najsilnejšieho hráča na televíznom trhu. Podvečerný rodinný seriál Sľub sa stal najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách, pričom atakoval svoj doterajší rekord. Výborné výsledky zaznamenali aj ďalšie relácie, kuchárska šou Na nože, večerné Televízne noviny a správy Počasie.
Sľub opäť dominoval vo vekovej kategórii 14 – 56 rokov s ratingom 7,0 % a výnimočným trhovým podielom 44,3 %, čo je druhý najvyšší výsledok od začiatku vysielania. Magickú 40-percentnú hranicu prekonal už 21-krát. Doterajší rekord patrí epizóde z 30. apríla 2025, ktorá si pripísala podiel 45,4 %.
Divákmi obľúbený Sľub v rebríčkoch jasne predbehol konkurenčné programy, ako Bez servítky (share 10,9 % v CS 14–56) či večerný seriál Nemocnica. Ten si pozrelo 540-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), no v skutočnosti ho sledovalo 440-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Druhé miesto v komerčnej cieľovke patrilo relácii Na nože. Epizóda, v ktorej známy šéfkuchár Martin Novák pomáha podnikom na pokraji krachu, si pripísala rating 5,1 % a trhový podiel 22,4 %. V repríze sa diváci pozreli na epizódu o hoteli Tulipán v Tatranskej Lomnici, ktorá pritiahla 486-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom celkovo ju sledovalo 281-tisíc divákov nad 12 rokov.

Spravodajstvo opäť potvrdilo svoju silu. Televízne noviny sa stali tretím najsledovanejším programom dňa a suverénne ovládli svoj vysielací čas, zaznamenali rating 4,3 % a podiel 25,7 %. K obrazovkám pritiahli 523-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom si ich pozrelo celkovo 299-tisíc ľudí starších ako 12 rokov. Ihneď po nich nasledovalo Počasie s ratingom 4,2 % a podielom 23,7 %. Aktuálne informácie o počasí sledovalo 296-tisíc divákov nad 12 rokov.
Silné výsledky zaznamenala Markíza aj v ranných hodinách. Tradične sa darilo Teleránu (rating 1,2 % / share 29,9 % v CS 14–56) a Zámene manželiek (rating 1,2 % / share 28,1 %), ktoré jasne porazili konkurenciu Ranné Noviny (share 15,2 %) a Bez servítky (share 16,3 %) na TV JOJ.

Ani popoludní Markíza nezaostala. Mentalista zaujal pri oboch častiach (rating 1,5 % / share 28,2 % a 26,9 %), spravodajský formát Prvé Televízne noviny dosiahol 2,8 % rating a 25,4 % podiel, a Reflex bodoval s rovnakým ratingom 2,8 % a podielom 25,8 %.