Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza má za sebou rekordný pondelok: Seriály aj správy lámali divácke rekordy

Pondelok 2. júna patril jednoznačne televíznej skupine Markíza. Jej relácie a seriály doslova ovládli rebríčky sledovanosti. Podvečerný hit Sľub pokoril 40 % hranicu už štrnásty raz, spravodajstvo Televízne noviny zaznamenalo druhý najvyšší podiel roka a večerná Vina prevalcovala konkurenčnú Nemocnicu.

03.06.2025 15:26
Vina II. foto Foto:
Seriál Vina II.
debata

Televízna skupina Markíza dosiahla v pondelok 2. júna 2025 ďalší rekordný úspech, keď si v rámci celodenného vysielania pripísala trhový podiel vyše 40 %, čo predstavuje najvyšší výkon v tomto roku.

K výnimočným výsledkom prispeli najmä podvečerný seriál Sľub, hlavná spravodajská relácia Televízne noviny a kriminálna dráma Vina, ktoré ovládli rebríčky sledovanosti a zanechali konkurenciu ďaleko pozadu.

Herec Kristián Baran navštívil reláciu Ide o nás, kde sme sa vrátili k jeho víťazstvu v tanečnej šou, ale veľkou témou sa stal aj jeho prístup k herectvu, hľadanie svojho umeleckého ja a vďačnosť.
Video
Zdroj: TV Pravda

Seriálový hit Sľub potvrdil svoju pozíciu diváckeho megahitu, keď sa stal najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V kategórii 14–56 dosiahol rating 7,7 % a trhový podiel 41,6 %, čo je štvrtý najvyšší výsledok od začiatku roka. Navyše už po štrnásty raz prekonal magickú hranicu 40 % share. Oproti tomu konkurenčná relácia Bez servítky na TV JOJ získala len 12,3 % podiel. Sľub porazil aj premiéru večerného seriálu Nemocnica.

Silný príbeh z 80. rokov sledovalo 568-tisíc divákov v CS 12+ (AvRch), pričom 462-tisíc z nich patrilo k divákom vo veku nad 12 rokov.

Kristián Baran Čítajte viac Diváci Sľubu sa konečne dočkali: Zuzana a Michal „prelomili ľady“. Čaká ich láska alebo pád?

Televízne noviny so suverénnym zásahom

Na druhé miesto v celkovej sledovanosti sa prebojovali Televízne noviny s ratingom 7,2 % a podielom 34,7 % v cieľovej skupine 14–56, čo je druhý najvyšší trhový podiel roka. Krimi (12,8 %) a Noviny TV JOJ (16,9 %) sa na tento výkon nechytali, a Správy RTVS na Jednotke dokonca dosiahli len 9,9 %.

Večerné spravodajstvo Markízy zaznamenalo aj najvyšší zásah na trhu. Správy si zaplo 699-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom ich celkovo sledovalo 427-tisíc ľudí starších ako 12 rokov.

Tretiu priečku v kategórii 14–56 obsadilo Počasie s ratingom 6,9 % a podielom 29,6 %. Po 20:30 si prvenstvo odniesla predposledná epizóda druhej série kriminálnej série Vina, ktorá zaznamenala rating 6,6 % a share 24,6 %. Konkurenčný titul Nemocnica zaostal s výkonom len 13,2 %.

Vinu sledovalo až 579-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), z toho 432-tisíc patrilo k publiku staršiemu ako 12 rokov. Seriálový večer umocnili herecké výkony hviezd ako Tomáš Maštalír, Gabriela Marcinková, Nela Pocisková, Ján Dobrík či novopribudnuté mená – Monika Hilmerová, Alexander Bárta, Kamila Heribanová, Petra Kolevská Vančíková a Eva Mores.

vina Čítajte viac Rozsudok vo Vine prekvapí všetkých. Odpyká si vrah malého Daniela trest vo väzení alebo sa dočká slobody?

Silné výkony aj ráno a popoludní

Ráno tradične ovládlo Teleráno (rating 1,4 % / share 31,2 %) a po ňom nasledovala Zámena manželiek (rating 1,6 % / share 31,7 %), ktoré porazili Ranné Noviny (8,1 %) aj rannú epizódu Bez servítky (8,5 %) na JOJ-ke.

Dopoludnie a popoludnie patrilo repríze Sľubu (rating 1,9 % / share 36,7 %), Rodinným prípadom (rating 1,7 % / share 30,3 %), Susedom (rating 2,0 % / share 34,0 %), Mentalistovi (2,1 % / 29,6 % a 2,2 % / 30,9 %), ďalšej epizóde Rodinných prípadov (3,0 % / 27,4 %), Prvým Televíznym novinám (3,5 % / 28,5 %) a Reflexu (3,7 % / 29,3 %).

Na čele medzi menšími stanicami skončilo Dajto s obľúbeným komediálnym seriálom Susedia (1,6 % / 7,1 %) a kinohitom Interstellar (1,4 % / 7,7 %). Tretie miesto obsadil NCIS – Námorný vyšetrovací úrad na stanici Markíza KRIMI (1,2 % / 5,7 %).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v komerčne dôležitej cieľovej skupine 14–56 jednoznačným lídrom s rekordným celodenným trhovým podielom 40,5 % a silným výkonom aj v prime-time (37,7 % medzi 19:00–23:00). Samotná TV Markíza si udržala líderskú pozíciu počas celého dňa (26,6 %) aj vo večernom čase (24,6 %).

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #Markíza #vina #Televízne noviny #sľub #televízia Markíza
Sledujte MediaKlik na Google news po kliknutí zvoľte "Sledovať"