Televízia JOJ uviedla počas Veľkonočného pondelka 21. apríla 2025 o 20:40 svoju novú seriálovú novinku Lásky v Istanbule. Romantický seriál s prvkami komédie nasadila televízia do atraktívneho prime-time slotu, pričom ho priamo postavila proti konkurenčnému hitu televízie Markíza – dramatickému seriálu Vina.
Seriál Lásky v Istanbule pozostáva z desiatich hodinových epizód. Každá časť prináša samostatný príbeh, ktorý skúma rozmanité podoby lásky a medziľudských vzťahov. Dejová línia sa pohybuje od ľahkých komediálnych momentov cez tragické osudy až po jemne psychologické drámy. Napriek tomu, že každá epizóda má vlastný uzavretý príbeh, všetky spája silný emocionálny základ a motív ľudskej blízkosti v rôznych podobách.
Ústrednou dvojicou príbehu sú veľvyslanec Martin (Marián Mitaš) a konzulka Zuzana (Lívia Bielovič), ktorí sa v rámci svojho diplomatického poslania venujú pomoci slovenským občanom v zahraničí. Ich profesionálne aj osobné osudy sa prelínajú s príbehmi ďalších postáv. Seriál sa odohráva v atraktívnom prostredí Istanbulu.
Napriek zaujímavému námetu a exotickej atmosfére sa seriálu zatiaľ nepodarilo výraznejšie presadiť v konkurenčnom boji o diváka. Jeho sledovanosť v hlavných cieľových skupinách zaostáva za očakávaniami.

Sledovanosť vo vysielacích dátumoch
- 21. apríl (premiéra):
Lásky v Istanbule odštartovali s trhovým podielom 11,9 % v cieľovej skupine 14–56. Konkurenčná Vina však v rovnakom čase dominovala s podielom 22,9 %.
- 23. apríl:
V stredu večer zaznamenal seriál len 11,2 % podiel v cieľovej skupine 14–56. Aj v univerzálnej skupine 12+ ho prekonali Na nože aj Sľub.
- 28. apríl:
V druhom týždni klesol podiel seriálu na 7,6 % (14–56), čím ešte viac zaostal za Vinou (25 %) aj hlavným spravodajstvom Markízy.
Napriek tomu, že Lásky v Istanbule prinášajú vizuálne atraktívny a emocionálne silný obsah, ich umiestnenie do priamého súboja s etablovaným hitom Vina ich zatiaľ pripravuje o väčší divácky zásah. TV JOJ tak čaká výzva, ako tento ambiciózny projekt ďalej rozohrať, aby si našiel svoje miesto na trhu.