Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Seriál, ktorý mal konkurovať Vine, narazil: Čísla sledovanosti hovoria jasne

TV JOJ vsadila na romantiku z orientálneho prostredia. Seriál Lásky v Istanbule zaujal námetom, no v sledovanosti zatiaľ ťahá za kratší koniec.

30.04.2025 09:26
Lasky v Istanbule Livia Bielovic Marian Mitas Foto:
V seriáli Lásky v Istanbule je ústredný príbeh lásky medzi hlavnými hrdinami, veľvyslancom Martinom (Marián Mitaš) a krásnou konzulkou Zuzanou (Lívia Bielovič),
debata

Televízia JOJ uviedla počas Veľkonočného pondelka 21. apríla 2025 o 20:40 svoju novú seriálovú novinku Lásky v Istanbule. Romantický seriál s prvkami komédie nasadila televízia do atraktívneho prime-time slotu, pričom ho priamo postavila proti konkurenčnému hitu televízie Markíza – dramatickému seriálu Vina.

Prvá upútavka na nový seriál Lásky v Instanbule
Video
TV JOJ prináša nový seriál Lásky v Istanbule. / Zdroj: TV JOJ

Seriál Lásky v Istanbule pozostáva z desiatich hodinových epizód. Každá časť prináša samostatný príbeh, ktorý skúma rozmanité podoby lásky a medziľudských vzťahov. Dejová línia sa pohybuje od ľahkých komediálnych momentov cez tragické osudy až po jemne psychologické drámy. Napriek tomu, že každá epizóda má vlastný uzavretý príbeh, všetky spája silný emocionálny základ a motív ľudskej blízkosti v rôznych podobách.

Ústrednou dvojicou príbehu sú veľvyslanec Martin (Marián Mitaš) a konzulka Zuzana (Lívia Bielovič), ktorí sa v rámci svojho diplomatického poslania venujú pomoci slovenským občanom v zahraničí. Ich profesionálne aj osobné osudy sa prelínajú s príbehmi ďalších postáv. Seriál sa odohráva v atraktívnom prostredí Istanbulu.

Napriek zaujímavému námetu a exotickej atmosfére sa seriálu zatiaľ nepodarilo výraznejšie presadiť v konkurenčnom boji o diváka. Jeho sledovanosť v hlavných cieľových skupinách zaostáva za očakávaniami.

Ranc Čítajte viac TV JOJ definitívne rozhodla o osude Nely Pociskovej v Ranči: Poznáme aj nové tváre druhej série

Sledovanosť vo vysielacích dátumoch

- 21. apríl (premiéra):

Lásky v Istanbule odštartovali s trhovým podielom 11,9 % v cieľovej skupine 14–56. Konkurenčná Vina však v rovnakom čase dominovala s podielom 22,9 %.

- 23. apríl:

V stredu večer zaznamenal seriál len 11,2 % podiel v cieľovej skupine 14–56. Aj v univerzálnej skupine 12+ ho prekonali Na nože aj Sľub.

- 28. apríl:

V druhom týždni klesol podiel seriálu na 7,6 % (14–56), čím ešte viac zaostal za Vinou (25 %) aj hlavným spravodajstvom Markízy.

Napriek tomu, že Lásky v Istanbule prinášajú vizuálne atraktívny a emocionálne silný obsah, ich umiestnenie do priamého súboja s etablovaným hitom Vina ich zatiaľ pripravuje o väčší divácky zásah. TV JOJ tak čaká výzva, ako tento ambiciózny projekt ďalej rozohrať, aby si našiel svoje miesto na trhu.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV JOJ #TV Markíza #lásky v istanbule #trhový podiel