Televízia Markíza si počas uplynulých veľkonočných sviatkov opäť potvrdila pozíciu lídra na slovenskom televíznom trhu. Najviac divákov si v nedeľu získala veľkolepá tanečná šou Let’s Dance, ktorá dominovala sledovanosti naprieč všetkými slovenskými stanicami.

V pondelok sa do centra pozornosti dostalo mimoriadne vydanie Televíznych novín, venované úmrtiu pápeža Františka.
Nedeľné špeciálne vydanie Let’s Dance si v cieľovej skupine 14–56 pripísalo vynikajúci rating 8,5 % a nadpriemerný trhový podiel 30,0 %. V porovnaní s tým zaznamenala konkurenčná premiéra filmu Aristokratka vo vare na TV Joj podiel len 15,0 %, zatiaľ čo šou Duel šampiónov na Jednotke získala 7,6 %. Samotný priamy prenos Let’s Dance sledovalo až 919-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), z toho 531-tisíc divákov pri obrazovkách zotrvalo viac než tri minúty. Folklórne ladené veľkonočné kolo prinieslo aj lúčenie – súťaž opustili Eva Burešová a Matyáš Adamec.
Televízia Markíza nezabudla ani na sluchovo znevýhodnených – druhý týždeň po sebe ponúkla verziu relácie tlmočenú do slovenského posunkového jazyka.

Pondelkové spravodajstvo patrilo jednoznačne mimoriadnym Televíznym novinám, ktoré celý deň reflektovali úmrtie pápeža Františka. Hlavné večerné vydanie dosiahlo rating 8,7 % a trhový podiel 30,4 % v komerčnej cieľovej skupine 14–56, pričom pri obrazovkách ho sledovalo 746-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ani konkurenčné relácie ako Krimi (share 14,4 %) či Noviny TV Joj (15,2 %) nedokázali konkurovať. Reláciu Počasie si pozrelo 440-tisíc divákov a pripísala si rating 7,8 % a podiel 26,4 %.
Večer pokračoval úspešne aj pre dramatický seriál Vina, ktorého druhá séria štartovala silne – v cieľovej skupine 14–56 dosiahla rating 7,1 % a share 22,9 %. V rovnakom čase odvysielaný seriál Lásky v Istanbule na TV Joj zaostal s podielmi 11,9 % a 11,7 %. Výkony hercov ako Tomáš Maštalír, Gabriela Marcinková, Nela Pocisková či Ján Dobrík si pozrelo 565-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V podvečernom slote bodovala česká komédia Po čem muži touží 2 s ratingom 4,8 % a podielom 22,0 %. TV Joj v rovnakom čase ponúkla šou Bez servítky, ktorú si zvolilo len 9,5 % divákov.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA.