Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Dramatické rozuzlenie Viny sledovalo pol milióna divákov: Druhý hit Markízy prekonal magickú hranicu sledovanosti

Sľub opäť pokoril hranicu 40 %, Vina šokovala odhalením vraha. Markíza valcovala celý pondelok.

15.04.2025 13:26
Vina foto Foto:
Vina - Gabriela Marcinková, Matej Erby
debata

Pondelkový televízny večer na Markíze opäť patril seriálovému fenoménu Sľub, ktorý v oboch hlavných cieľových skupinách dosiahol status najsledovanejšieho programu dňa.

Černák Čítajte viac Slovenský hit ČERNÁK konečne na Netflixe: Vieme, kedy si ho môžete pozrieť

V cieľovej skupine 14–56 si pripísal výborný rating 8,6 % a trhový podiel až 40,7 %, čím už druhýkrát pokoril symbolickú hranicu 40 %. Oproti nemu ostala konkurenčná relácia Bez servítky výrazne pozadu s podielom len 13,6 %. Sľub prekonal aj ostatné večerné programy, vrátane seriálu Ranč.

Silný výsledok potvrdil aj celkový počet divákov – príbeh zo zlomových 80. rokov si v pondelok 14. apríla 2025 zaplo až 614-tisíc ľudí (AvRch v CS 12+), pričom priemerná sledovanosť dosiahla 529-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Televízne noviny opäť na čele spravodajstva

Večerné Televízne noviny obsadili druhé miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 14–56 dosiahli rating 8,0 % a trhový podiel 33,9 %, čím suverénne porazili konkurenčné relácie Krimi (share 17,2 %) a Noviny TV Joj (share 17,4 %).

Správy si na úvod týždňa zaplo až 789-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo predstavuje najväčší zásah na trhu. Priemerná sledovanosť sa vyšplhala na 497-tisíc divákov vo veku 12+.

Ján Koleník Čítajte viac Šokujúci zvrat v Dunaji: Objavený dokument odhalí všetko. Niekto drží v rukách kľúč k zničeniu hlavných postáv

Silná epizóda seriálu Vina odhalila vraha a pritiahla státisíce divákov

Tretie miesto v pondelkovom prime-time si pripísal ďalší seriálový hit Markízy – Vina. Ôsma epizóda kriminálnej drámy odhalila divákom meno vraha iba 11-ročného Daniela Lichnera a zaznamenala svoj druhý najlepší výsledok – rating 7,6 % a podiel 27,4 % v CS 14–56. Seriál Ranč na TV Joj opäť zaostal, keď dosiahol podiel len 15,4 %.

Dramatické rozuzlenie sledovalo 519-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom priemerné publikum tvorilo 440-tisíc ľudí nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) si upevnila pozíciu lídra na trhu – v komerčne dôležitej cieľovej skupine 14–56 dosiahla celodenný podiel 37,5 % a v prime-time medzi 19:00 a 23:00 podiel 35,6 %. Samotná TV Markíza bola jednotkou na trhu s celodenným shareom 24,9 % a večerným 26,0 %.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #vina #sledovanosť #sľub #TV Markíza