Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

JOJ prekvapila originálnym formátom: Diváci chcú pokračovanie, televízia reaguje

Prekvapivý úspech u divákov otvára dvere druhej sérii. Čísla aj reakcie hovoria za všetko.

11.04.2025 15:25
KONIEC HRY GRAB  1 Foto:
Režisér Robo Bošeľa a moderátor Vlado Varecha pátrajú po stopách internetových podvodníkov na Slovensku aj vo Švédsku či v Turecku.
debata

Záverečná štvrtá epizóda investigatívnej minisérie Koniec hry uzavrela vo štvrtok večer svoje vysielanie na obrazovkách televízie JOJ. Od svojej premiéry si tento formát získal široké publikum vďaka silnej výpovedi, emóciám a aktuálnym spoločenským témam, pričom jeho úspech prekvapil aj samotných tvorcov.

Čo dokážu internetoví podvodníci? Relácia Koniec hry odhalí ich metódy
Video
Nová miniséria TV JOJ je postavená na skutočných prípadoch ľudí, ktorí prišli o peniaze aj o pokoj v duši. / Zdroj: TV JOJ

Relácia, ktorá sa zameriava na skutočné príbehy ľudí podvedených falošnými sľubmi, zneužitou dôverou a osamelosťou, vyvolala intenzívnu diskusiu nielen pred obrazovkami, ale aj na sociálnych sieťach. Už od prvého dielu zaznamenala vysoký záujem divákov a každou ďalšou epizódou sledovanosť rástla.

Finálna štvrtá časť pritiahla k obrazovkám 400-tisíc divákov vo veku 12+, pričom dosiahla sledovanosť 5,3 % v univerzálnej cieľovej skupine. V komerčne zaujímavej skupine 14–56 sa Koniec hry stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa na JOJke. Najvyššiu výkonnosť zaznamenala relácia u diváčok vo veku 45–54 rokov, kde dosiahla sledovanosť 6,1 %, a výnimočne si viedla aj v cieľovke žien 35–44, kde získala 17,9 % trhový podiel.

koniec-hry Čítajte viac Koniec hry odchádza z obrazoviek. Vieme, aký osud čaká najúspešnejšiu novinku Jojky

Popularita relácie a mimoriadne pozitívna spätná väzba vedú televíziu k úvahám o pokračovaní: "Záverečná časť ukončila sériu silne, no nie definitívne. Práve mimoriadne pozitívna spätná väzba a záujem divákov nás vedie k tomu, že by sme v tejto téme radi pokračovali. Aktuálne preto aktívne zvažujeme možnosť nakrútenia druhej série,“ napísali v tlačovej správe.

Diváci, ktorí sa ocitli v podobnej situácii, môžu aj naďalej zdieľať svoje skúsenosti prostredníctvom webovej stránky JOJ.sk.

Digitálny zásah a úspech na sociálnych sieťach

Okrem televíznej obrazovky zaznamenal Koniec hry silný úspech aj v online priestore. Na sociálnych sieťach sa každou epizódou zvyšoval počet interakcií, komentárov a celkový dosah príspevkov. Najúspešnejšie videá dosiahli viac než 500 000 ľudí, pričom mnohé ďalšie pravidelne prekračovali hranicu 350 000. Projekt tak potvrdil svoju schopnosť rezonovať v digitálnom prostredí a generovať nadpriemerný záujem.

Diváci ocenili najmä otvorenosť tvorcov, ktorí sa nebáli nastoliť citlivé spoločenské otázky a dať priestor reálnym ľudským osudom. Moderátori Vlado Varecha a Robo Bošeľa si získali divákov svojím empatickým a zároveň profesionálnym prístupom, ktorý dodal príbehom dôveryhodnosť a ľudskosť.

Dunaj  k vasim sluzbam IX. foto Čítajte viac Diváci rozhodli: Tieto seriály vládnu obrazovkám. Ako obstála konkurenčná relácia Koniec hry?

„Za JOJ Group ďakujeme všetkým, ktorí sa na tomto originálnom projekte podieľali – od tvorcov, cez sprievodcov, až po odvážnych ľudí, ktorí sa rozhodli svoje príbehy vyrozprávať. Ďakujeme aj všetkým divákom za dôveru, empatiu a podporu,“ uviedla marketingová riaditeľka JOJ Group Ivana Semjanová.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV JOJ #relácia #koniec hry