Televízia Markíza potvrdila svoju silnú pozíciu na slovenskom televíznom trhu. Seriály Dunaj, k vašim službám a Sľub sa v utorok 18. marca 2025 stali jednoznačnými lídrami v sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách.
Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám si získal srdcia divákov a s ratingom 9,2 % a podielom na trhu 31,9 % v cieľovej skupine 14–56 dosiahol tretí najvyšší výsledok v tomto roku. V rámci historických štatistík sa tento podiel na trhu stal druhým najvyšším od začiatku vysielania seriálu v januári 2023.
V čase vysielania výrazne predbehol konkurenčnú šou Inkognito na TV JOJ (podiel na trhu 10,8 %) a kriminálny seriál Astrid a Raphaëlle na Jednotke (podiel na trhu 7,5 % a 8,8 %).
Strhujúci príbeh zo sveta obchodu a vzťahov si v utorok pozrelo až 695-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom v cieľovej skupine divákov nad 12 rokov pri obrazovkách sedelo 570-tisíc divákov. Seriál bol mimoriadne populárny medzi mladými ženami vo veku 15–24 rokov, kde zaznamenal podiel na trhu až 64,7 %.

Sľub ako druhý najsledovanejší program dňa
Rodinný seriál Sľub, ktorý sa odohráva v zlomovom období 80. rokov, si upevnil pozíciu druhého najsledovanejšieho programu utorka. V cieľovej skupine 14–56 dosiahol vynikajúci rating 8,8 % a trhový podiel 36,8 %. V sledovanosti tak predstihol konkurenčné programy Bez servítky (podiel na trhu 13,3 %).
Seriál si v utorok pozrelo 645-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom v cieľovej skupine divákov nad 12 rokov si ho nenechalo ujsť 524-tisíc divákov. Aj Sľub si získal najmä mladé diváčky vo veku 15–24 rokov, kde zaznamenal podiel na trhu 63,4 %.
Tretím najsledovanejším programom utorka sa stali hlavné spravodajské relácie Televíznych novín, ktoré v cieľovej skupine 14–56 dosiahli rating 7,3 % a podiel na trhu 26,1 %. Konkurenčné spravodajské relácie na TV JOJ (Krimi – podiel na trhu 18,0 % a Noviny – podiel na trhu 15,7 %) zaostali, rovnako ako Správy STVR (podiel na trhu 6,0 %).
Televízne noviny sledovalo v priemere až 763-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), pričom v cieľovej skupine nad 12 rokov ich videlo 452-tisíc divákov. Silné pozície si udržali aj relácie Počasie (rating 7,0 %, podiel na trhu 23,5 %) a Športové noviny (rating 6,2 %, podiel na trhu 20,9 %).
Úspech Markízy v sledovanosti potvrdzuje, že diváci oceňujú kvalitu a atraktívny obsah, ktorý televízia prináša na obrazovky každý deň.