Televízia Markíza vo štvrtok 13. marca 2025 jasne dominovala na televíznom trhu. Seriály Dunaj, k vašim službám a Sľub sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali najsledovanejšími programami dňa.
Trojicu divácky najúspešnejších programov uzatvorila večerná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si nenechalo ujsť až 743-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Najsledovanejším programom dňa sa stala predposledná epizóda 9. série historického seriálu Dunaj, k vašim službám. V cieľovej skupine 14–56 dosiahla vynikajúci rating 8,6 % a trhový podiel 28,4 %. Konkurenčný seriál Einstein na TV Joj výrazne zaostal s podielom len 7,9 %, zatiaľ čo Sieň slávy na Jednotke si vybralo 11,1 % divákov pri obrazovkách. Dunaj pritom sledovalo 647-tisíc divákov (v CS 12+), pričom 546-tisíc bolo starších ako 12 rokov.
Druhé miesto v rebríčku sledovanosti obsadil podvečerný seriál Sľub, ktorý zaznamenal rating 8,1 % a podiel na trhu 32,7 %. Konkurenčná relácia Bez servítky na TV Joj získala v rovnakej cieľovej skupine podiel len 16,5 %. Príbehy hrdinov z 80. rokov si vo štvrtok pozrelo 589-tisíc divákov (v CS 12+), pričom 490-tisíc z nich bolo starších ako 12 rokov.

Na treťom mieste v sledovanosti sa umiestnili Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 14–56 dosiahli rating 7,5 % a podiel na trhu 27,0 %. Konkurenčné spravodajské relácie Krimi a Noviny na TV Joj zaostali s podielom 16,9 %, zatiaľ čo Správy na Jednotke zaznamenali len 8,8 %. Večerné spravodajstvo na Markíze sledovalo až 743-tisíc divákov (v CS 12+), čo je najvyšší zásah na trhu.
Štvrté miesto obsadila relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 14–56 dosiahla rating 6,5 % a podiel na trhu 22,7 %. Aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť 442-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silné výsledky zaznamenalo aj ranné vysielanie Telerána, ktoré v cieľovej skupine 14–56 dosiahlo rating 1,8 % a podiel na trhu 32,0 %. Výborne si viedli aj dopoludňajšie reprízy seriálov Na nože (rating 2,4 % / podiel 31,0 %) a Sľub (rating 2,9 % / podiel 36,1 %). Popoludní zabodovali Prvé Televízne noviny, ktoré dosiahli rating 4,4 % a trhový podiel 26,5 % v cieľovej skupine 14–56.