Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Absolútna dominancia: Markíza si upevnila trón, diváci jasne ukázali, čo chcú pozerať

Markíza ovládla február. Sľub a Dunaj lámu rekordy, novinky Vina a Na nože prilákali státisíce divákov. Ktorý program bol absolútnym lídrom?

05.03.2025 11:21
Pavla Lopatovská, Kristína Sisková a Adriána... Foto:
Herečky Pavla Lopatovská (vľavo) a Adriána Brnčalová zo seriálu Sľub.
debata

Televízna skupina Markíza si aj vo februári 2025 udržala dominantnú pozíciu na slovenskom televíznom trhu. Sledovanosťou predbehla konkurenciu v každom jednom dni mesiaca, pričom jej seriálové a spravodajské formáty lákali státisíce divákov.

So stanicami Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI a Markíza KLASIK zaznamenala televízna skupina v hlavnej cieľovej skupine 14–56 priemerný celodenný trhový podiel 33,9 %, čím výrazne prekonala konkurenčnú skupinu JOJ (21,2 %). Oproti rovnakému obdobiu minulého roka si polepšila o 1,8 percentuálneho bodu.

TV Markíza si udržala pozíciu najsilnejšej stanice na trhu, keď v cieľovej skupine 14–56 dosiahla priemerný celodenný trhový podiel 21,0 %, zatiaľ čo konkurenčná TV JOJ zaostala s 12,5 %.

Let´s Dance Čítajte viac Let's Dance valcuje Slovákov: Markíza zničila konkurenciu, rekordná sledovanosť hovorí za všetko

V hlavnom vysielacom čase (19:00 – 23:00) si skupina Markíza udržala vedenie s podielom 33,7 %, pričom JOJ zaznamenala 22,4 %. Samotná TV Markíza v tomto čase dosiahla 21,2 %, čím s rozdielom 6,8 percentuálneho bodu predstihla JOJ (14,4 %).

Skupina Markíza dominovala aj medzi divákmi nad 12 rokov, kde dosiahla celodenný podiel 27,7 % a v prime-time 29,2 %, opäť s výrazným náskokom pred JOJ.

Seriálový hit Sľub valcuje sledovanosť

Rodinný seriál Sľub sa už po dvoch mesiacoch vysielania stal fenoménom a najsledovanejším programom februára v cieľovej skupine 14–56. Rekordná epizóda z 26. februára 2025 dosiahla rating 11,1 % a podiel 39,7 %. V cieľovej skupine 12+ si ju nenechalo ujsť 583-tisíc divákov, pričom celkovo ju zasiahlo až 697-tisíc divákov.

tv-joj Čítajte viac TV JOJ prichádza s veľkým prekvapením: Tento seriál nahradí úplne novým investigatívnym programom. Vieme, kedy štartuje

Sľub si vo februári udržal priemerný rating 9,2 % a podiel 33,7 %, pričom ho sledovalo 515-tisíc divákov.

Dunaj, k vašim službám najsledovanejší v univerzálnej cieľovej skupine

Historický seriál Dunaj, k vašim službám pokračoval vo februári ôsmimi epizódami, pričom dosiahol priemerný rating 9,6 % a podiel 31,1 %. Pri obrazovkách sedelo 591-tisíc divákov.

Najsledovanejšou epizódou mesiaca sa stala časť z 4. februára 2025, ktorú sledovalo 630-tisíc divákov, pričom celkový zásah bol až 758-tisíc divákov.

Silný štart kriminálneho trileru Vina

Nový dramatický seriál Vina, ktorý Markíza uviedla 24. februára 2025, odštartoval s excelentným ratingom 9,9 % a podielom 29,5 %. Hviezdne obsadenie na čele s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Nelou Pociskovou prilákalo 536-tisíc divákov.

Reality šou Na nože opäť diváckym hitom

Štvrtá séria kuchárskej šou Na nože s renomovaným šéfkuchárom Martinom Novákom si aj tento rok drží status diváckeho hitu. Prvá premiérová epizóda zo stredy 26. februára 2025 dosiahla rating 9,2 % a podiel 30,1 %, pričom ju sledovalo 424-tisíc divákov.

Spravodajská relácia Televízne noviny bola aj vo februári každý jeden deň trhovým lídrom. Najsledovanejšie vydanie z 16. februára 2025 dosiahlo rating 9,5 % a podiel 28,6 %, pričom ho sledovalo 511-tisíc divákov.

Nová posila v seriáli Sľub Hana Gregorová Fotogaléria - 5 fotiek Všetky fotky
Herečka Hana Gregorová je novou posilou v...

Priemerný výkon Televíznych novín vo februári:

  • Rating: 7,7 %
  • Podiel: 26,8 %
  • Diváci 12+: 463-tisíc

Druhým najsledovanejším spravodajským formátom bolo Počasie, ktorého najsilnejšia epizóda z 2. februára 2025 dosiahla rating 9,5 % a podiel 26,5 %.

Televízna skupina Markíza tak vo februári 2025 potvrdila svoju suverénnu pozíciu trhového lídra, pričom jej programová stratégia priniesla výrazný divácky úspech naprieč všetkými žánrami.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #vina #sľub #TV Markíza #seriál Dunaj k vašim službám #Na nože