Televízia Markíza dosiahla v nedeľu výrazný úspech vďaka návratu tanečnej šou Let's Dance. Úvodný priamy prenos jubilejného desiateho ročníka si získal priazeň divákov a stal sa najsledovanejším programom dňa v rámci všetkých slovenských televíznych staníc. Sledovanosťou prekonal konkurenciu a pomohol Markíze k rekordným výsledkom.
Let's Dance dosiahlo v hlavnej cieľovej skupine 14–56 rating 9,2 % a trhový podiel 35,3 %. Konkurenčný film Murár na TV Joj oslovil v rovnakej cieľovej skupine 15,2 % divákov pri obrazovkách a relácia Duel šampiónov na RTVS zaznamenala podiel 11,3 %. Šou dominovala aj medzi mladými diváčkami vo veku 15–24 rokov, ktoré Markíze zabezpečili podiel až 61,6 %.
Celkovo si prvé kolo Let's Dance pozrelo 1 022 000 divákov (AvRch v CS 12+), pričom priemerná sledovanosť v tejto skupine bola 573-tisíc divákov. Relácia tak jednoznačne ovládla nedeľný večer a stala sa najúspešnejším programom celého týždňa.

O titul kráľa a kráľovnej tanečného parketu tento rok súťažia známe osobnosti, vrátane cyklistu Petra Sagana, hercov Zuzany Mauréry, Ráchel Šoltésovej, Mareka Rozkoša, Kristiána Barana, Juraja Kemku, Šimona Jakuša, Evy Burešovej a Zuzany Porubjakovej. Dopĺňajú ich športová moderátorka a modelka Simona Leskovská a športovec a model Adam Šedro. Výkony hodnotí porota v zložení Tatiana Drexler, Ján Ďurovčík a Adam Bardy, pričom každé kolo ich doplní hosťujúci porotca. V prvom kole to bola legendárna speváčka a choreografka Paula Abdul, ktorá pomohla odštartovať jubilejný ročník vo veľkom štýle.
Novinkou sezóny je nová moderátorská dvojica – herečky Jana Kovalčiková a Anna Jakab Rakovská. Produkciu vedie skúsený tím pod vedením režiséra a kreatívneho producenta Pepa Majeského. Od druhého kola budú o postupujúcich rozhodovať aj diváci prostredníctvom SMS hlasovania.
Z nedeľných spravodajských relácií zaznamenalo najvyššiu sledovanosť Počasie, ktoré v cieľovej skupine 14–56 dosiahlo rating 8,8 % a podiel 26,2 %. Reláciu si pozrelo 521-tisíc divákov nad 12 rokov. Televízne noviny obsadili tretie miesto v rebríčku sledovanosti (rating 7,6 % / share 24,2 %), pričom ich sledovalo 473-tisíc divákov. Športové noviny si pripísali rating 7,2 % a podiel 21,8 %.
Politická relácia dominuje konkurencii
Diskusná relácia POLITIKA 24 na TV JOJ si aj uplynulú nedeľu udržala pozíciu lídra medzi spravodajskými televíziami. Jej vysielanie si nenechalo ujsť 84-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine (CS 12+), pričom v rámci svojho vysielacieho času dosiahla sledovanosť 1,83 % a trhový podiel 8,79 %.
V nedeľu 2. marca bol hosťom relácie minister vnútra Matúš Šutaj Eštok, ktorý s moderátorkou Lenkou Ježovou diskutoval o aktuálnych politických témach, vrátane situácie v koalícii a atentátu na premiéra. Relácia oslovila široké publikum, pričom ju v určitom momente zaplo až 119-tisíc divákov (AvRch).

Spravodajská televízia JOJ 24 zaznamenala úspešné výsledky aj počas celého víkendu. V piatok 28. februára dosiahla v prime-time sledovanosť 1,25 % a trhový podiel 3,30 %, čím prekonala konkurenciu (TA3 podiel 1,79 %, :24 podiel 1,33 %). S rovnakým úspechom dominovala aj v sobotu 1. marca, keď si v hlavnom vysielacom čase pripísala podiel 1,77 % (TA3 0,67 %, :24 0,87 %).
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA