Čo Slováci vyhľadávajú v televízii? TV JOJ a TV Markíza zverejnili sledovanosti po odvysielaní niekoľkých častí svojich obľúbených seriálov.
Nový rodinný seriál Ranč naďalej potvrdzuje svoju divácku obľúbenosť. Už štvrtý týždeň po sebe dominoval v hlavnom vysielacom čase, keď sa v pondelok aj v stredu stal najsledovanejším nespravodajským programom na slovenskom trhu.
V pondelok 27. januára dosiahla JOJ Group v hlavnom vysielacom čase sledovanosť 11,5 % a podiel na trhu 29,6 % v univerzálnej cieľovej skupine. TV JOJ sa zároveň stala najsledovanejšou slovenskou televíziou s ratingom 8,4 % a podielom 21,6 %.
Ranč dosahuje vysoké zásahy, pri publiku staršom ako 12 rokov, pričom v pondelok to bolo až 577-tisíc divákov.
Lepšie výsledky zaznamenala v stredu 29. januára, keď s rovnakou sledovanosťou dosiahla až 22,6 % podiel. Celkovo JOJ Group v stredu predbehla ostatné televízne skupiny s ratingom 10,9 % a podielom 29,3 % v cieľovej skupine 12+.
Siedma epizóda seriálu Ranč v pondelok dosiahla sledovanosť 9,7 % a podiel 24,6 %, zatiaľ čo ôsmy diel v stredu ešte vylepšil výkon na 9,5 % rating a podiel 25,3 % v cieľovej skupine 12+. Seriál v stredu zaznamenal najvyššiu sledovanosť 12,3 % a podiel 29,6 % medzi ženami vo veku 45 – 54 rokov. Medzi mladšími mužmi (25 – 34 rokov) v pondelok dosiahol rekordný trhový podiel 35,0 %.

Na Markíze valcuje Dunaj
Televízia Markíza pokračuje v úspešnom diváckom záujme – v utorok 28. januára 2025 dosiahla najvyššie trhové podiely tohto roka, a to celodenne aj v hlavnom vysielacom čase (19:00 – 23:00). Rovnaký rekord zaznamenala aj celá skupina Markíza.
Najväčším diváckym magnetom dňa (utorka) bol dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý v oboch hlavných cieľových skupinách ovládol rebríček sledovanosti.
Ôsma premiérová epizóda 9. série dosiahla v skupine 14–56 vynikajúci rating 9,2 % a trhový podiel 31,2 %. Výrazne tak predstihla konkurenčné programy, pričom Inkognito na TV JOJ zaostalo s podielmi 15,1 % a 14,2 %. Dunaj bol obzvlášť populárny medzi mladými ženami (15–24 rokov), kde zaznamenal trhový podiel až 47,1 %. Celkovo si seriál pozrelo 662-tisíc divákov (CS 12+).
Druhým najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 14–56 dosiahli rating 8,2 % a podiel 30,4 %. Konkurenčné spravodajské relácie Krimi (18,5 %) a Noviny TV JOJ (19,4 %) zaostali.
Na treťom mieste rebríčka sledovanosti sa umiestnil nový podvečerný rodinný seriál Sľub, ktorý si pripísal rating 7,9 % a podiel 31,1 %. Porazil nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerné Inkognito. Sľub si pozrelo až 586-tisíc divákov (CS 12+).
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA